ebba Skrivet maj 19, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 19, 2006 lr bara en tauren rent av, lite wow fanart igen, lovat mina små älsklingar jag spelat med i över ett halvår nu att rita deras karaktärer... bara den andra klar, sådär 6 till o göra >_< detta är då en vän jag håller mycket kärt, hans karaktär psygoat - tauren shaman ^^ är medveten om alla möjliga fel i den men jag e då jävligt nöjd, första gången jag förösker mej på ett muskelberg, finns fortfarande mycke o lära men men... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet maj 19, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 19, 2006 imponerande färgläggning som alltid hans bortre hornet ser lite vridet ut, tror inte perpekktivet blev rätt där Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet maj 19, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 19, 2006 riktigt snyggt målat och tecknat. Har du inte funderat på att submita några bilder till blizzards fan art-galleri? Jag tror att de skulle passa bra in där :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sepeMuLLe Skrivet maj 20, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 20, 2006 hehe, sööt. ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ebba Skrivet maj 20, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet maj 20, 2006 imponerande färgläggning som alltid hans bortre hornet ser lite vridet ut, tror inte perpekktivet blev rätt där mycket väl medvetandet om hornet just... men färglagde hornen sist och orkade inte bry mej så mycket >_< nån gång kanske ja fixar till de -.- Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Siz00r Skrivet maj 30, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 30, 2006 hehe ;D nice nice varför inte en gnome tjej warrior här näst ;P (jag spelade som en ;P) med 2 rosa tofsar ^^ (()) snygg som fan ;D (()) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ebba Skrivet maj 31, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet maj 31, 2006 hehe ;D nice nice varför inte en gnome tjej warrior här näst ;P (jag spelade som en ;P) med 2 rosa tofsar ^^ (()) snygg som fan ;D (()) gnomer e läskiga små saker... men ne, ritar bara mina vänners karaktärer just nu, segar som faen med det bara -.-;; Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Siz00r Skrivet maj 31, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 31, 2006 hehe ;P lugnt ^^ kanske själv ska ge mig på ett försök att måla min gnome.,, synd bara att man är så ruten på att måla ;D keep the good work up ! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davidlolbarn Skrivet juni 2, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 2, 2006 Nice! Jag älskar med wow och har spelat de tills de komm ut :P LvL 60 hunter ^^ Skulle vara coolt om du gjorde en tauren warrior i tier 3 sättet ;) Det nya då. ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ebba Skrivet juni 3, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet juni 3, 2006 Nice! Jag älskar med wow och har spelat de tills de komm ut :P LvL 60 hunter ^^ Skulle vara coolt om du gjorde en tauren warrior i tier 3 sättet ;) Det nya då. ^^ som sagt, skulle nån av mina nära, kära vänner bry sig om att skaffa tier 3 kanske jag skulle rita de, men än så länge e de ingen som har de ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg