Mellow Skrivet maj 19, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 19, 2006 Phantasy Star Universe This enormous game offers two complete RPG experiences - a single-player action-adventure spanning multiple planets, and a robust online multi-player component. In offline mode, this action-RPG offers more than 40 hours of gameplay, an emotionally engaging story, traditional cut scenes, and strong character development. In online mode, players are given the opportunity to travel with a squad of other adventurers, enter urban sprawls teeming with hundreds of players, and build their unique avatars into powerful warriors. http://pc.ign.com/objects/729/729460.html Jag antar att spelet kommer att ha en extra avgift utöver köpet av spelet liksom WoW och liknande? Om du har mer information skriva gärna, tack å hej. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mellow Skrivet september 6, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet september 6, 2006 Hej Mellow! Trevlig tråd du har fixat. Här kommer lite mer info från Gamereactor. http://www.gamereactor.se/nyheter/?id=8 ... 2847a92a69 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mellow Skrivet september 6, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet september 6, 2006 Ytterliggare information/nyheter från Gamereactor. http://www.gamereactor.se/nyheter/?id=8324 Jag ser grymt fram emot det här spelet, men vet fortfarande inte om det blir PC eller xbox 360 jag kommer spela det på. Har haft lite planer på att uppdatera datorn lite, med ram, hdd och kylning. Men det är ju långt kvar tills spelet släpps och då kanske man har hunnit vinna en tusenlapp eller två på triss så man har råd med xbox 360, hade varit kul att börja spela TV-spel igen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet september 7, 2006 Anmäl Share Skrivet september 7, 2006 För min del blir det till en PS2:a, min dator klarar inte av ett sådant spel och brorsans dator är det ingen idé att lira på för den är iaf alltid ockuperad av honom ^^ Men det ska bli jäkligt kul att spela det :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pixelgamer Skrivet september 7, 2006 Anmäl Share Skrivet september 7, 2006 Det verkar lite kul faktiskt, har inte spelat något Phantasy Star tidigare. Undrar vad ungefär som kommer krävas av en dator för att dra det här spelet, men hur som helst så har jag nog inte tiden att lägga ned på det här spelet, eller ja kanske har tiden i februari. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mellow Skrivet september 13, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet september 13, 2006 http://www.gamereactor.se/nyheter/?id=8410 Ännu en ny artikel om spelet jag ser fram emot mer än min egna födelsedag. Fred. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mellow Skrivet oktober 3, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 3, 2006 Phantasy Star Universe nytt datum! Redan den 24:e november släpps spelet. http://www.gamereactor.se/nyheter/?id=8621 (Notera bilderna är från Xbox 360-versionen) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hampe Skrivet oktober 6, 2006 Anmäl Share Skrivet oktober 6, 2006 Ah, PSU kommer jag skaffa då jag är en stor fan av serien. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mellow Skrivet november 22, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet november 22, 2006 http://www.gamereactor.se/recensioner/9 ... r+Universe 2 dagar kvar! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet november 22, 2006 Anmäl Share Skrivet november 22, 2006 Hrm jag såg det i början av veckan på den lokala spelbutiken. :S Kanske var importerat, fast såg inte ut så. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mellow Skrivet november 22, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet november 22, 2006 Hrm jag såg det i början av veckan på den lokala spelbutiken. :SKanske var importerat, fast såg inte ut så. Kanske var ett tomt fodral? Har sett "WoW-spel" ligga ute i affärerna med någon text som typ; UTE I NOVEMBER!!! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mellow Skrivet november 22, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet november 22, 2006 Då var det beställt. Har verkligen inte råd med detta, men måste köpa det. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet november 22, 2006 Anmäl Share Skrivet november 22, 2006 Hrm jag såg det i början av veckan på den lokala spelbutiken. :SKanske var importerat, fast såg inte ut så. Kanske var ett tomt fodral? Har sett "WoW-spel" ligga ute i affärerna med någon text som typ; UTE I NOVEMBER!!! Tror faktiskt inte det. Eller ja, alla spel i hyllorna är tomma men står dom i hyllan så finns dom nästan garanterat i lagret. Edit: Säg till om det var något att ha så kanske jag köper det. ;) EQ2 var inte riktigt som jag väntat mig. :/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mellow Skrivet november 23, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet november 23, 2006 Hrm jag såg det i början av veckan på den lokala spelbutiken. :SKanske var importerat, fast såg inte ut så. Kanske var ett tomt fodral? Har sett "WoW-spel" ligga ute i affärerna med någon text som typ; UTE I NOVEMBER!!! Tror faktiskt inte det. Eller ja, alla spel i hyllorna är tomma men står dom i hyllan så finns dom nästan garanterat i lagret. Edit: Säg till om det var något att ha så kanske jag köper det. ;) EQ2 var inte riktigt som jag väntat mig. :/ Hehe, lite dåligt förklarat angående tomma fodral men du förstod ändå. Jag kommer säga till om det är något att ha, men som du redan märkt är jag ju helt galen i PSO så därför kommer min kommentar vara något partisk. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mellow Skrivet december 16, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet december 16, 2006 Det är långt ifrån lika bra som PSO till dreamcast. Men dåligt är det inte, dock väldigt lite folk online, men antar att det kommer fler. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet december 16, 2006 Anmäl Share Skrivet december 16, 2006 Är det något PvP? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mellow Skrivet december 17, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet december 17, 2006 Är det något PvP? Nej. Har heller ingen koll på kommande uppdateringar. Spelet är nu i början väldigt enformigt, men jag anar att jag inte försökt mig på hälften. Sabbade min egna dator någon vecka innan jag köpte spelet och spelar på en något sämre dator där lagget gärna kommer desto mer bös det är på skärmen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg