Orrin Skrivet juni 16, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 16, 2006 Introlåten är fortfarande lika usel dock. Då kan jag tillägga att den fortfarande är helt ok, smaken är som baken vet du. Ska nog ta och börja titta på serien snart, vill vänta tills några fler avsnitt är ute dock. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gunshi Skrivet oktober 31, 2006 Anmäl Share Skrivet oktober 31, 2006 Någon som vet vad röstskådespelaren heter som spelar Titus i Anticross ? Ep04. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet oktober 31, 2006 Anmäl Share Skrivet oktober 31, 2006 Oj, glömde att uttrycka min åsikt om denna serie här. Jag såg klart den för ca en månad sen. Trots lite dåliga animationer här och där håller den klart måttet. De lyckades bra med att få in lagom mycket handling i 12 avnsitt, och slutet var mer än spektakulärt. Helt klart en sevärd serie som jag varmt rekommenderar :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DB Skrivet oktober 31, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 31, 2006 Någon som vet vad röstskådespelaren heter som spelar Titus i Anticross ? Ep04. George Nakata Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gunshi Skrivet oktober 31, 2006 Anmäl Share Skrivet oktober 31, 2006 Någon som vet vad röstskådespelaren heter som spelar Titus i Anticross ? Ep04. George Nakata Domo Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg