DB Skrivet maj 30, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 30, 2006 Jag vet och det var inte på något sätt riktat mot dig utan mer att det inte alls är samma sak att använda det som skämt i Japan jämfört med om jag skulle byta ut 女:et mot ett ♀ och använda det som skämt i Sverige som svar på, fritt påhittat, att F! lägger ett förslag på att inträtta mansfria zoner i städer under vissa tider på dygnet.. Antagligen skulle jag få pöbeln efter mig eftersom jag jämnställt alla kvinnor i Sverige med nazister. Vid närmare eftertanke så tror jag faktiskt att jag såg något liknande på tysk tv för något år sedan. Ska väl inte svamla mer om det i den här tråden nu. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet maj 30, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 30, 2006 Har nog aldrig sett en serie gjort sånna här skämt förut, trodde knappt man fick det i Japan. Haha, det där var guld värt! :D Men jag kommer inte ihåg det från avsnitt 8...? :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Orrin Skrivet maj 30, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 30, 2006 Det är från avsnitt 9 då dom får besök av en flick skola, det är ett riktigt galet avsnitt :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet maj 30, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 30, 2006 Ah, jag förstår... Trodde inte det hade kommit rått än. Hade iallafall inte sett det någonstans. :> Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CarrierZ Skrivet juni 7, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 7, 2006 Klart bäst hittills. Humor när den är som bäst (enl. de flesta) Vet inte om jag tittat på något liknande förut, men detta är helt klart bland den bästa, om inte den bästa, komedi animén hittills. Iofs finns det en hel del till som är riktigt bra, men på något sätt känns denna som en vinnande titel om jag jämför alla med varandra. 9.5/10 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg