Buffi Skrivet maj 16, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 16, 2006 Clamp-cover på Bleach-openingen http://youtube.com/watch?v=SFA16yYe1DA& ... =1&t=t&f=b Jävlar vilken tid det måste tagit Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pixelgamer Skrivet maj 16, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 16, 2006 Hehe jo, den var jäkligt häftig (: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet maj 16, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 16, 2006 Hmm vaddå har dom gjort om Bleachs öppning till en annan anime eller vaddå? Kände inte igen den animen iallafall ;O Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet maj 16, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 16, 2006 japp, härlig vilken bleach op e detta? f.ö. är animen Card Captor sakura om jag inte alldeles misstar mig. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Buffi Skrivet maj 16, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet maj 16, 2006 Yes, Card Captor Sakura och eventuellt någon annan Clamp anime. Har bara lidit mig igenom något CCS avsnitt så är mycket möjligt att dom jag inte känner igen kommer in i serien senare. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet maj 16, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 16, 2006 japp, härlig vilken bleach op e detta? f.ö. är animen Card Captor sakura om jag inte alldeles misstar mig. Första opening. Bör vara då jag inte sett långt nog för att se andra..... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet maj 16, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 16, 2006 Nice, riktigt snyggt arbete. Så fort jag såg topicen tänkte jag posta en liknande video, fast en "gundam edit" på The Melancholy of Suzumiya Haruhi endingen, men den var inte ens en bråkdel så bra XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet maj 16, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 16, 2006 Yes, Card Captor Sakura och eventuellt någon annan Clamp anime. Bara CCS. Som du säger, de andra kommer in senare. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg