JockeII Skrivet maj 16, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 16, 2006 Ten things we love about Microsoft =D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hampe Skrivet maj 17, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 17, 2006 Ten things we love about Microsoft =D WORD! anyway. Live Messenger Betan gör dock ett problem för nya användare av MSN Messenger och om man inte har en ny bra dator. Det går segt... SOM INIHELVETE! därmed har versionen sina för och nackdelar för den person på 451Mhz Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet maj 17, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 17, 2006 Det går fint om man stänger ner huvudfönstret.... Märkte att messenger drog upp i 70mb och hade fortsatt om jag lät huvudfönstret vara uppe. Stäng ner huvudfönstret och låt den vara som tray icon. Fattar inte hur det kan vara så krävande. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet maj 17, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet maj 17, 2006 märkligt drar inte så mkt för mig, dryga 10mb... fast märkte öpnnar man ettchat fönster så steg det till 18mb :S och öppnade man några till så steg det till 40mb, men det kan jag leva med. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pixelgamer Skrivet maj 17, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 17, 2006 Hmm är ju trots allt en beta, får hoppas att de fixar de där, de kanske har nn memory leak :P haha Såga vad man vill om Microsoft, men de kan det där med användarvänlighet, hur skulle de annars kunna vara så stora? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet maj 17, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet maj 17, 2006 ... hur skulle de annars kunna vara så stora? psst... mutor + eventuella något olagliga metoder för att motverka fientliga företag. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pixelgamer Skrivet maj 17, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 17, 2006 Om det är ett riktigt skit-OS, som inga vanliga datoranvändare förstod sig på, skulle det inte bli så stort som Windows är idag... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hampe Skrivet maj 17, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 17, 2006 mitt Messenger Beta tar 18 mb när det är en trayicon och ca 24 mb när jag öppnar upp den >_ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet juni 21, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet juni 21, 2006 just for the note... :P den "riktiga" messenger live är ute nu.Här Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simon Skrivet juni 28, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 28, 2006 För er som ogillar reklam och annat sheit, kolla in www.a-patch.tk. Med den kan man modifiera MSN som man vill, ta bort reklam, onödiga ikoner man inte använder osv osv osv. Mycket användbart. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet juni 28, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 28, 2006 För er som ogillar reklam och annat sheit, kolla in www.a-patch.tk. Med den kan man modifiera MSN som man vill, ta bort reklam, onödiga ikoner man inte använder osv osv osv. Mycket användbart. :) Ah, nice. Riktigt fint Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
smeagol Skrivet juni 28, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 28, 2006 Det programmet var bra! :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bankoiia Skrivet juni 28, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 28, 2006 Fin patch. Jag skildes från annonser och reklam utan att fälla en tår. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lysse Skrivet juni 29, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 29, 2006 Hmm... kan man få bort alla småikoner på den vänstra sidan av MSN? (Typ Eniro, monster och allt vad det är.) Vad ska man kryssa för i.s.f? :o Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet juni 29, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 29, 2006 Hmm... kan man få bort alla småikoner på den vänstra sidan av MSN? (Typ Eniro, monster och allt vad det är.) Vad ska man kryssa för i.s.f? :O Det finns annars en "Dölj flikar" i messengers egna inställningar under "Flikar" :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lysse Skrivet juni 29, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 29, 2006 Hmm... kan man få bort alla småikoner på den vänstra sidan av MSN? (Typ Eniro, monster och allt vad det är.) Vad ska man kryssa för i.s.f? :o Det finns annars en "Dölj flikar" i messengers egna inställningar under "Flikar" :P Åh, tack så mkt! XD *känner sig så smart* Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pixelgamer Skrivet juni 30, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 30, 2006 Tack Lysse nu slapp jag fråga och känna mig dum :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet november 15, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet november 15, 2006 jag återupplivar tråden härmed. och undrar ifall det är mer folk norrut som har massa meck med messenger atm? förtillfället kan man logga in, och se vilka som är inloggade, men sen när man skickar ett meddelande så når de inte fram så att säga, utan man får ett medelande tillbaka: "Gick inte att leverera följande meddelande" eller nåt liknande iaf. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mellow Skrivet november 16, 2006 Anmäl Share Skrivet november 16, 2006 jag återupplivar tråden härmed. och undrar ifall det är mer folk norrut som har massa meck med messenger atm? förtillfället kan man logga in, och se vilka som är inloggade, men sen när man skickar ett meddelande så når de inte fram så att säga, utan man får ett medelande tillbaka: "Gick inte att leverera följande meddelande" eller nåt liknande iaf. Jag tror ju inte du behöver formatera datorn för att det ska fungera igen. Det är ju allmänt känt att MSN har sina dagar då somliga har problem med att logga in eller som idag, problem med att skriva meddelande. Du är inte ensam, vilket du borde veta om du inte nyss upptäckt MSN. YEAH! fred Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
chibi Skrivet december 21, 2006 Anmäl Share Skrivet december 21, 2006 För er som ogillar reklam och annat sheit, kolla in www.a-patch.tk. Med den kan man modifiera MSN som man vill, ta bort reklam, onödiga ikoner man inte använder osv osv osv. Mycket användbart. :) Mess Patch & Msg Plus Live är bättre, mess patch hittar ni på http://mess.be och Msg plus live hittar ni på http://www.msgpluslive.net/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg