Pixelgamer Skrivet maj 15, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 15, 2006 Nån som sett denna serie? tror den har gått på SVT någon vardagskväll, inte helt säker, men riktigt kul! (: Det avsnittet jag såg så var det ett par som gillade varan sådär, och båda hade varit fulla på en fest, sen så kom de ihåg olika saker, så det man först fick veta från den enas minnen visade sig vara hilarous:t (svenskt ord? :S) roliga kommentar elelr liknande när man fick reda på avd den andra kom ihåg, sevärt! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avathar Skrivet maj 16, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 16, 2006 Låter som ett kul litet program, någon som vet vilka tider detta går då sevärda program eftersökes då jag bara har 1,2 och 4 ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pixelgamer Skrivet maj 16, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet maj 16, 2006 SVT 2: 19.30 " Coupling Brittisk komediserie om sex vänner i trettioårsåldern. Del 20 av 22. The freckle, the key and the couple who weren't. Det faktum att Janes nya pojkvän är religiös, och föredrar avhållsamhet, skapar stor förvirring i bekantskapskretsen. Samtidigt begår Jeff misstagens misstag inom dominanta sexlekar. I rollerna: Jack Davenport, Gina Bellman, Sarah Alexander, Kate Isitt, Ben Miles och Richard Coyle. * Från 2003 " men jag tror det där är gammalt så antagligen har serien slutat sändas... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Exoddus Skrivet maj 16, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 16, 2006 Jag har säsong ett och två här hemma. Håller med fullt ut om att denna serien är sten kul! Men jag vågar inte se på säsong tre för att jag har hört att Jeff inte är med i den :| Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pixelgamer Skrivet maj 16, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet maj 16, 2006 Okej så det finns flera (: Jag vet faktiskt inte vem Jeff är, hara bara sett 2 och 1 halvt avsnitt lr nåt sånt... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Exoddus Skrivet maj 17, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 17, 2006 Det är den kansige, tanke spridde typen med krylligt hår ^-^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pixelgamer Skrivet maj 17, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet maj 17, 2006 Aha okej tror jag vet då ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg