MangaFreak x Skrivet maj 15, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 15, 2006 Jag tror inte att det är sant Äntligen kommer naruto ut på bok ! Jag ska defenetivt köpa ska nån annan göra det ? :D >:D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pixelgamer Skrivet maj 15, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 15, 2006 Jag tror det är sant! fast ne, är nog inte sugen på o köpa dem, har iofs läst alla mangor som kommit på engelska, en kompis som har dem... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
chibito Skrivet maj 15, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 15, 2006 men men men jag kanske hörni det kanske ska köpa det >:) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
chibito Skrivet maj 15, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 15, 2006 tror du att jag tror att det är sant Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pixelgamer Skrivet maj 15, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 15, 2006 tror du att jag tror att det är santJa, men jag förstår inget av ditt tidigare inlägg. Chansar på att du menar att nån som heter "jag kanske hörni det" ska köpa "det"? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet maj 15, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 15, 2006 Jag gissar på att han har en sub-10 ålder :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet maj 15, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 15, 2006 Finns redan massvis med Naruto trådar, försök att hålla er till den här tråden: http://www.anime.se/forum/viewtopic.php?t=50 *låser* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
chibito Skrivet maj 15, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 15, 2006 tror du att jag tror att det är santJa, men jag förstår inget av ditt tidigare inlägg. Chansar på att du menar att nån som heter "jag kanske hörni det" ska köpa "det"? vad menar du ??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg