Yrat Skrivet maj 14, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 14, 2006 http://www.thatvideosite.com/view/2369.html Grafiken ser ju exakt likadant ut som GC, ingen revolution alls här. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pixelgamer Skrivet maj 14, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 14, 2006 Hmm ja du.... fast de har väl inte direkt dprungit och skyltat med grafiken som något revolutionärt, snarare handkontrollen, fast jag hundrar hur det går att spela den här typden av spel med den... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet maj 14, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 14, 2006 det har jag också funderat på... men sen tycker jag grafiken är bra mycket bättre än gc-grafiken också. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yrat Skrivet maj 14, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet maj 14, 2006 Jomen jag hade förväntat mig att tex Marios hy och skäggväxt skulle se lite mer realistiskt ut. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet maj 14, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 14, 2006 För det första så är spelet fortfarande långt från klart, release 2007. Sedan så är det sagt "Att det kan vara bra att ha kvar sina gamla Gamecube-kontroller". Cheers~ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet maj 14, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 14, 2006 Det låter bra för dem har jag nämligen tre utav. :) EDIT: läste nyss att de ska ha en classic kontroll och en som är den rörelse känsliga: classic: Rörelse/revolution kontroll: den klasssiska är nog alldeles utmärkt att spela SMBB på. Men man blir lite tveksam om att den gc-kontrollen kommer att fungera ifall de gör en classiv-kontroll. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bankoiia Skrivet maj 14, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 14, 2006 den klasssiska är nog alldeles utmärkt att spela SMBB på. Syftet med "classic" versionen är att den ska användas när man spelar via Virtual Console. SMBB kommer spelas med GC handkontroll. The other big news about the game is that it will use the GameCube controller for play. The game will not be using the Wii controller or any motion specific actions as they dont want to alienate anyone (and Im assuming that it would get very chaotic if you tried to swing around with the Wii). Yrat>> Sedan när hävdade Nintendo att det var grafiken som skulle revolutionera på Wii? Dessutom har det skett synbara förändringar imo. Kanske lite svårt att se på denna version av trailern som komprimerats till 5 MB. :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet maj 14, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 14, 2006 Trailern i storleken 100MB är en fröjd för ögat att se på ;) Sen kommer det nog gå att spela med både GC och classic-controllern. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pixelgamer Skrivet maj 14, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 14, 2006 var kan man fröjda ögonen med den då? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet maj 14, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 14, 2006 var kan amn fröjda ögonen med den då? ign insider... eller...andra sätt som antagligen inte är lagliga eftersom man måste betala för IGN insider :sleep: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet maj 14, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 14, 2006 Här! tror jag iaf. fast den gilla å buffra rätt ofta märkte jag... :( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet maj 14, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 14, 2006 www.gametrailers.com is your only need for HD game trailers. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Japs Skrivet maj 15, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 15, 2006 Om ni går in på följande sida: http://wii.advancedmn.com/article.php?artid=6819 så kan ni skicka in förslag till vilka karaktärer ni vill ska vara med i spelet. Själv har jag föreslagit Megaman (classic) och Zero (Megaman Zero). Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pixelgamer Skrivet maj 15, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 15, 2006 Coolt nu får jag sätta mig o spåna lite (: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg