RockmanZero Skrivet maj 25, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 25, 2004 Någon utöver mig själv som följer denna gulliga lilla serie? Lite kort så handlar det om en kille som måste ta hand om en liten 5-årig flicka som har blivit lämnad av sin mamma. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MackanRoyan Skrivet maj 25, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 25, 2004 Faktiskt Halv kul, helt klart en annurlunda serie . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet maj 25, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 25, 2004 Råkade visa denna serie för Rockman, den suger så hemskt mycket. Jag anser att den handlar om en pedo kille som får utöva sin "teknik" på en liten flicka. Så patetisk serie. Långtråkig. Händer inget spännande... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RockmanZero Skrivet maj 25, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet maj 25, 2004 Herid: har du ens sett längre än första avsnittet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MackanRoyan Skrivet maj 25, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 25, 2004 handlar om en pedo kille som får utöva sin "teknik" på en liten flicka. Förstår inte hur du kan ha tagit den slutsatsen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet maj 25, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 25, 2004 Jag har sett tre episoder. Och, nej det handlar inte om det, men den är djävligt sår. Tråkig och meningslös.... Till och med en serie om en pedofil HADE varit toligare.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hûmla Skrivet maj 28, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 28, 2004 Vad är det för serie vad handlar den om? låter inte så bra.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet maj 28, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 28, 2004 Den är en serie om en liten flicka i femårsåldern, vars mor är försvunnen. Och så får en pojke runt 17-18 ta hand om henne. Ytterst patetisk och meningslös serie. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RockmanZero Skrivet maj 28, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet maj 28, 2004 Den är riktigt bra om man uppskattar lugna, mysiga serier. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet maj 28, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 28, 2004 Den är lugn, ja men dålig som sryk eftersom den saknar någon handlig av något vettigt slag. Och mysig är den då ABSOLUT INTE! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RockmanZero Skrivet maj 28, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet maj 28, 2004 Jag tycker att den är mysig och att det inte är något fel på handlingen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Petus Skrivet maj 28, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 28, 2004 vad exakte är det som är så konstigt med handligen? någon som tar över uppfostran av ett upphittat barn utan mamma.. finns serier med bra mycket mera "cp" handlignar än den här.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RockmanZero Skrivet juni 1, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet juni 1, 2004 Waaa! såg episod 8 idag, bästa episoden hittills! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet juni 1, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 1, 2004 Trevligt att du tycker det. Hörde att fler med samma inriktning ansåg samma sak som du... Bland annat på ett engelskt forum jag började hänga på idag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mellow Skrivet maj 1, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 1, 2005 Mycket bra serie, men nu undrar jag: vad händer nu? Det måste ju komma mer, ingen som vet ifall mangan är längre eller om det kommer komma en till säsong? Tyckte den slutade lite väl öppet och halvskumt. GE MIG MER, HEJ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sosero Skrivet maj 2, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 2, 2005 Såg serien för ett tag sen, tycker den var helt ok. Håller också med om att det borde komma en till säsong. Slutet var ju inte lite abrupt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lordgus Skrivet maj 4, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 4, 2005 LITEN SPOILER. Kikade på serien för några dagar sedan. Har inte sett de 3-4 sista avsnitten än dock. Var lite småtrevlig när man är på rätt humör men den kan bli lite för sliskig och seg om man får en överdos. Måste säga dock att jag blev lite irriterad över huvudpersonens totala ignorerande av flickvännen, Kokoro. Om jag var henne skulle jag dumpa honom med det samma. Han är ju nästan lite för besatt av den där lilla tjejen, måste ju vara möjligt att kombinera lite eller hur man ska säga. Just det var nog en av de största nackdelarna med serien för min del. Halvvägs in önskade jag nästan att de skulle dumpa småtjejen och satsa på att utveckla hans förhållande med Kokoro istället. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mellow Skrivet maj 4, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 4, 2005 Jo jag stör mig också på det emellanåt lordgus. Men kärleken är konstig... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fallman Skrivet maj 16, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 16, 2005 en gullig liten serie enligt mig :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elwin_Baltia Skrivet maj 16, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 16, 2005 Animen var hur mysig och tankvärd som helst. Perfekt att kolla på i det deppiga vintermörkret. Kippei har varit en bra förebild för mig. Något som jag tyckte var bra är att han inte har samma hysteriska beteende när saker och ting går fel, som Keitarō (Love Hina), Yōta (Video Girl Ai) och Junpei (100% Ichigo). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg