Hampe Skrivet maj 13, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 13, 2006 Skit i grafik och prestanda, det är sådant här som gäller! Favoriterna här nedför ^__^: och så jämför vi med ett LAN Party: http://www.thegamershub.com/images/LAN3.jpg Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noir Skrivet maj 13, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 13, 2006 tror nog jag skulle föredra ett LAN party^^ har alltid rikigt roligt när jag Lanar med polare, och att vifta med saker i luften gör jag tillräkligt när jag tränar bojutsu eller liknande Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet maj 13, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 13, 2006 Vad är det som gäller sa du, massa nördar som står och viftar i luften? xD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet maj 13, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 13, 2006 Det finns två olika koncept på roligt, det som lockar fram skratt och det som håller dig intresserad. LAN framkallar bara skratt när man varit vaken i över 20 timmar och trötthetshumorn slår in. Ville bara påpeka att Wii verkar ha lockat fram mer skratt på mässan än de andra konsolerna. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LizZiGicLae Skrivet maj 13, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 13, 2006 Ville bara påpeka att Wii verkar ha lockat fram mer skratt på mässan än de andra konsolerna. :) Inte så konstigt eftersom det är någonting ganska nytt. De glada människorna på bilderna ser ungefär ut som jag gjorde då jag prövade EyeToy för första gången. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SkuttyWan Skrivet maj 13, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 13, 2006 Wii <3 + = party! o// ( jag har feber och då får jag så konstiga idéer, förlåt :( ) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ikkari Skrivet maj 13, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 13, 2006 Ville bara påpeka att Wii verkar ha lockat fram mer skratt på mässan än de andra konsolerna. :) Inte så konstigt eftersom det är någonting ganska nytt. De glada människorna på bilderna ser ungefär ut som jag gjorde då jag prövade EyeToy för första gången. samma här..=) eller ja.. ni förstår säkert va jag menar.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg