dinskugga Skrivet maj 12, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 12, 2006 är såhär att jag satt och lyssnade på Blood+ orginal soundtracket och vid låt nummer 14 - Blood+ Grand Theme så påminer den nåt så fasanfullt om 1 eller flera låtar ihopvävda .. jag tror det är från filmer .. eller från filmer från spel ... grymt irriterande för jag kommer inte på vilka .. jag tror första delen är från The rock och nån del från Pearl harbor men jag är ej säker så jag undrar om nån vet vilken film eller vad det är ifrån ..eller om det är från dom jag tror det ? -------------- btw så är soundtracket riktigt grymt bra ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet maj 12, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 12, 2006 håller med och är nästan säker på att de e från pirates of the carribean... det är iaf den enda jag lyckats identifiera. The Final Battle har också pot känsla över sig. Diva är nog bland de bästa låtarna på OSTn. f.ö. så är Blood+ Image Album - Hagi Plays J.S. Bach härligt också EDIT; kom på att det liknar Nightwish's låt, ghost love score, tror jag den heter. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eiko Skrivet augusti 9, 2006 Anmäl Share Skrivet augusti 9, 2006 Skulle nån kanske kunna länka till soundtracket ? :P Skulle gärna vilja lyssna på det :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet augusti 9, 2006 Anmäl Share Skrivet augusti 9, 2006 Skulle nån kanske kunna länka till soundtracket ? :P Skulle gärna vilja lyssna på det :) Vet inte om jag missuppfattar dig nu, men jag har sett dig be om länkar i flera trådar. Kom ihåg att det inte är tillåtet att länka till torrents och liknande. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eiko Skrivet augusti 10, 2006 Anmäl Share Skrivet augusti 10, 2006 aj fan, är det så ? Sorry isof, tänker inte på det. Då får jag försöka hitta det själv på någe vis. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet november 14, 2006 Anmäl Share Skrivet november 14, 2006 btw så är soundtracket riktigt grymt bra ;) QFT, älskar det! ^^ Speciellt Blood+ Grand Theme och Saya's victory. Idag när jag började spela Dawn of War - Dark Crusade så lät det så mycket som någon låt från det soundtracket att jag trodde att jag glömt Winamp på i bakgrunden. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg