Japs Skrivet maj 12, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 12, 2006 Var till Göteborg för nån vecka sen när vi hade "ledigt". På vägen läste jag Shaun of the Dead serien och blev väldigt inspirerad/influerad. Här är några skisser som jag gjorde då och gjort på sistone. Obs! Gore!Zombie Jupp, en zombie. Blev ganska nöjd med den också ^,^ Not Chuck Visade den här för några kompisar och undrade om dom såg vem det var. Blev lite smått förskräckt när en av dom svarade "Chuck Norris", med tanke på att det är en 'seriefiering' av mig själv. Ó,ó Shadow Nord Hittade boken Urban Arcana för 99 spänn på EB Games i gbg. Efter att ha köpt boken började min hjärna planera ett äventyr till spelet som bygger vidare på en kampanj vår grupp spelade färdigt i vintras. Snubben på bilden är en ond version av Nord, min D&D char (som jag även använt som mall till Larp:et. gah, måste göra färdigt den sidan med. Gomen! I'm swamped! >,<) Här har han iaf blivit ond =P. NPC Wynn Mer koncept art till äventyret. Detta är en av de viktigare NPC'erna. resten är hemligt XD (dom som har boken fattar nog vem han är dock, lol) WIP Decaying Dragon Ännu mer koncept art till spelet. Detta är som det låter en drake. Ska göra en fullfärgsbild av denna. Är dock inte klar med skissen än. >_> Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet maj 12, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 12, 2006 vad ska ja skriva? alla var skit snygga/coola. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet maj 12, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 12, 2006 Men det ser ju ut som Chuck Norris. Det är nog skägget tror jag O_o Wynn såg häftig ut. Påminner en del om Millia Rage :3 Draken var snygg med, känns ganska mycket Warcraft över den. Hursomhelst mycket bra gjord. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Japs Skrivet maj 13, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet maj 13, 2006 Men det ser ju ut som Chuck Norris. Det är nog skägget tror jag O_o Aaaah! O.o Ok! Bara för det tänker jag cosplaya som Chock Norris på nästa Uppcon! XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet maj 14, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 14, 2006 Men det ser ju ut som Chuck Norris. Det är nog skägget tror jag O_o Aaaah! O.o Ok! Bara för det tänker jag cosplaya som Chock Norris på nästa Uppcon! XD Haha! Cosplaya som Chuck Norris, snacka om coolt. Snygga bilder som vanligt, speciellt draken! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ebba Skrivet maj 19, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 19, 2006 alltid najsiga bilder från dej...gillar alltid lika mycket hur bra på ansiktsuttryck du e ^^ o nog e de likt chuck norris alltid, e nog skägget som sagt XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rama Skrivet maj 20, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 20, 2006 NPC Wynn var min favorit, rita mer av dem! :O Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Japs Skrivet maj 26, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet maj 26, 2006 Här är en till skiss. Den är till nästa skolårs stora spelprojekt. Kan inte säga vad spelet handlar om och så. Det är hemligt. :P Ska göra färdigt den när jag kan. http://i79.photobucket.com/albums/j135/mr_norris/barbarian_hero_sketch.jpg Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg