JockeII Skrivet maj 11, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 11, 2006 Undrar om den signatur jag har nu är tillåten? Den är ju inte särskilt stor och inte så uppmärksammande heller så den smälter ju in relativt bra i anime.se-miljön så man inte blir störd på den. Finns ju andra personer som har bilder i samma storlek i sina signaturer med låtlistor etc. Tar naturligtvis bort den genast om den inte är tillåten. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet maj 11, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 11, 2006 Nej det är fortfarande inte tillåtet med bilder i signaturen, jag tar bort dem direkt när jag ser dem och skickar ett pm till den berörda användaren. Självklart slinker några förbi mina ögon och om ni ser någon med bild i signaturen skicka ett pm istället. Tar mycket tid att kolla genom alla signaturen och det skulle underlätta enormt om ni hjälpte till. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet maj 11, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet maj 11, 2006 Aja =< Sådär! Men kolla tex på Boxtorrents forum, alla har stora fina avatars och signaturer, tycker det är mycket trevligt :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet maj 11, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 11, 2006 Man kan inte jämföra äpplen med päron. ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SkuttyWan Skrivet maj 11, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 11, 2006 Kan man inte stänga av så att -taggen inte fungerar i signaturen? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet maj 11, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 11, 2006 Kan man inte stänga av så att -taggen inte fungerar i signaturen? Jupp det finns extensions för det, inte velat pilla med koden, men det är nog enda valet nu när jag tänker efter. Bra förslag skutty. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avathar Skrivet maj 11, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 11, 2006 Forum nazi patrullen har nu nukat alla möjligheter till bild i signaturen. Thanks for the fish. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet maj 12, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 12, 2006 Forum nazi patrullen har nu nukat alla möjligheter till bild i signaturen. Thanks for the fish. :) Du glömde "So long and..." ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SkuttyWan Skrivet maj 13, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 13, 2006 Avathar!! <3<3 Dig har man inte sett på länge :( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet maj 25, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 25, 2006 har ni verkligen blockat det?, anime_lolita verkar ha samma bild i varenda inlägg... en verkligen stor bild till på köpet... fast kan ju lagt in den i sjävla inlägget, men låter för jobbigt för att man ska palla med det. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pixelgamer Skrivet maj 25, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 25, 2006 Om du kollar noga så rä den i signaturen, det där lilla strecket är ovanför. Så nej det kan alltså inte vara blockat, men det är väl ingen som sagt att de blockerat det heller? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet maj 25, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet maj 25, 2006 Om du kollar noga så rä den i signaturen, det där lilla sträcket är ovanför. Så nej det kan alltså inte vara blockat, men det är väl ingen som sagt att de blockerat det heller? Forum nazi patrullen har nu nukat alla möjligheter till bild i signaturen. Thanks for the fish. :) >^.^< Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet maj 25, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 25, 2006 Om du kollar noga så rä den i signaturen, det där lilla strecket är ovanför. Så nej det kan alltså inte vara blockat, men det är väl ingen som sagt att de blockerat det heller? Nej jag har inte blockat det än, Daniel uttalade sig lite för snabbt :P Får ta tag i det i helgen när jag är i Småland. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noir Skrivet augusti 11, 2006 Anmäl Share Skrivet augusti 11, 2006 "E) Det slutgiltiga beslutet >huruvuda< en signatur är ok eller inte, ligger hos moderatorerna/administratörena." vill inte vara petig men ska det inte vara hurvida?från forumregler, signaturer tyckte det passade i den här tråden så jag skrev in det här^^" Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scab Skrivet augusti 11, 2006 Anmäl Share Skrivet augusti 11, 2006 Nix, men det borde däremot vara "huruvida". :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet augusti 11, 2006 Anmäl Share Skrivet augusti 11, 2006 Fixat ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg