DSPanther Skrivet juli 7, 2007 Anmäl Share Skrivet juli 7, 2007 www.amazon.co.jp Den var utmärkt, tack ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bloodysakura Skrivet augusti 6, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 6, 2007 Du kan även fixa en prenumeration via Cdjapn.co.jp vilket e ganska najs, så får man ett litet paket varje månad med allt man köpt därifrån under månanden :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Basara Skrivet september 25, 2007 Anmäl Share Skrivet september 25, 2007 http://www.jlist.com/ Har också Megami prenumeration. Dock så har jag inte handlat från de så jag vet inte hur pass bra de är. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet oktober 5, 2007 Anmäl Share Skrivet oktober 5, 2007 har någon handlat på www.sundevildvd.com? Funderar att köpa lite nu när dollarn e svag ^^ Skulle också vilja veta ifall någon kan kolla igenom å se ifall där kan finnas några misstänkta bootlegs. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet oktober 5, 2007 Anmäl Share Skrivet oktober 5, 2007 har någon handlat på www.sundevildvd.com? Funderar att köpa lite nu när dollarn e svag ^^ Skulle också vilja veta ifall någon kan kolla igenom å se ifall där kan finnas några misstänkta bootlegs. Det är bootlegs. 26-avsnittsserier kommer aldrig på så få som tre skivor. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gogo Skrivet april 7, 2008 Anmäl Share Skrivet april 7, 2008 http://konachan.com/ Najs sida för wallpapers. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lolita Skrivet maj 4, 2008 Anmäl Share Skrivet maj 4, 2008 Jag drar en TLDR på den här tråden, http://www.google.com är en bra sida. De har allt där. Vad Negi sa. :v --Sceleris Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet maj 4, 2008 Anmäl Share Skrivet maj 4, 2008 Jag drar en TLDR på den här tråden, anime-sida är en bra sida. De har allt där. Jag tror inte du får länka dit. De har olagligt innehåll i form av torrent-nedladdning där. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
iggMaN Skrivet maj 27, 2008 Anmäl Share Skrivet maj 27, 2008 Hm, mycket bra sidor indeed, men för folk som vill få tag på anime på andra sätt än att köpa? Inte piratkopiera that is, utan typ, någon sida som streamar videon? (Lagligt) :3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet maj 27, 2008 Anmäl Share Skrivet maj 27, 2008 Hm, mycket bra sidor indeed, men för folk som vill få tag på anime på andra sätt än att köpa? Inte piratkopiera that is, utan typ, någon sida som streamar videon? (Lagligt) :3 Jag hoppas att du är medveten om att i stortsett alla streamande hemsidor ala youtube streamar olagligt... crunchyroll streamar blassreiter och the tower of drauga lagligt, de har fått tillåtelse att sända det, restrerande på hemsidan är inte lagligt. Ibland streamar producenterna första avsnittet eller till och med hela serien på sin hemsida men det är fortfarande rätt ovanligt (men lagligt). Förstår inte hur denna vitt spridda missuppfattning om att streamad video är lagligt, måste vara googles (youtube´s) fel... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
iggMaN Skrivet maj 28, 2008 Anmäl Share Skrivet maj 28, 2008 Det finns sidor som streamar lagligt. Svt, Tv4, Kanal5, och nästan alla tv-kanaler streamar sina program. (För en kostnad dock, vissa är gratis, typ svt.) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AfterGlow Skrivet juli 2, 2008 Anmäl Share Skrivet juli 2, 2008 Såg den här tråden och tänkte att jag borde tipsa om ToplessRobot som är värd minst ett dagligt besök. Kort och gott så är det en blog about nerd news, humor and self-loathing. Den innehåller självklart även anime/manga relaterade nyheter, men jag misstänker att de flesta som hänger här har fler nördiga intressen o således finner fler artiklar intressanta ;) Värd ett klick, oh yes En Favorit Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Onii-Linkz Skrivet november 9, 2008 Anmäl Share Skrivet november 9, 2008 en sida med anime bilder som jag inte sett till i den här tråden som kanske skulle passa är kanske http://*snipp* Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet november 9, 2008 Anmäl Share Skrivet november 9, 2008 en sida med anime bilder som jag inte sett till i den här tråden som kanske skulle passa är kanske http://*snipp* Det finns en stor andel material på den sidan som är upphovsrättsskyddad, så tyvärr passar den inte in på forumet. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Onii-Linkz Skrivet november 10, 2008 Anmäl Share Skrivet november 10, 2008 en sida med anime bilder som jag inte sett till i den här tråden som kanske skulle passa är kanske http://*snipp* Det finns en stor andel material på den sidan som är upphovsrättsskyddad, så tyvärr passar den inte in på forumet. Okej, då vet jag anledningen till varför den inte är med, tackar för att du informerade. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dieselmos Skrivet september 16, 2009 Anmäl Share Skrivet september 16, 2009 Lägg till www.animeholic.se i Communities dock nystartad. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Igyou_Hime Skrivet december 16, 2009 Anmäl Share Skrivet december 16, 2009 någon som kan länka en sida där jag kan kolla på anime? (jag har börjat tröttna på youtube...) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet december 16, 2009 Anmäl Share Skrivet december 16, 2009 någon som kan länka en sida där jag kan kolla på anime? (jag har börjat tröttna på youtube...) Crunchyroll. Olagligheter (så som strömmade videor som bryter mot upphovsrätten) får du däremot hitta någon annanstans. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kiimmen Skrivet februari 15, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 15, 2010 Fanns en hel del användbara länkar här, Anime News Network använder jag redan sen länge mer eller mindre dagligen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pokemon Skrivet juli 29, 2010 Anmäl Share Skrivet juli 29, 2010 en bra sida är [länk som luktar reklam] :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet juli 29, 2010 Anmäl Share Skrivet juli 29, 2010 Nja... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg