LordMune Skrivet maj 13, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 13, 2006 Fejkad? Wish I knew. =/ Kingdom Hearts II. That be Leon/Squall Leonhart behind him. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet maj 14, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 14, 2006 KH?Hoppas det kommer ett nytt FF till Wii, eller varför inte bara ett annat rpg, längelänge sedan jag spelade något sånt... Det kommer ett FF:Crystal Chronicles till Wii, kan nog bli mumsigt eftersom man inte behöver sammla alla på samma ställe med varsin GBA längre antar jag. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet maj 14, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 14, 2006 KH?Hoppas det kommer ett nytt FF till Wii, eller varför inte bara ett annat rpg, längelänge sedan jag spelade något sånt... Det kommer ett FF:Crystal Chronicles till Wii, kan nog bli mumsigt eftersom man inte behöver sammla alla på samma ställe med varsin GBA längre antar jag. :) Crystal Chronicles är en av höjdpunkterna till Wii för min del, är galen i FF:CC <3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bankoiia Skrivet maj 14, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 14, 2006 Vet inte riktigt hur det ligger till, men Dragon Quest Sword spelen borde väl räknas till RPG? Antar att det är spinoff på de vanliga Dragon Quest. Ett sådant är hur som helst planerat till lanseringen av Wii. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pixelgamer Skrivet maj 14, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 14, 2006 Där ser man, där ser man... Har inte spelat FF:CC till kuben, var det bra? Vad menas med KH-aktig? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet maj 14, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 14, 2006 Kingdom Hearts -aktig. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pixelgamer Skrivet maj 14, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 14, 2006 Aha det förklarar saken... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet maj 14, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 14, 2006 Där ser man, där ser man... Har inte spelat FF:CC till kuben, var det bra? CC var helmysigt genom hela spelet! Är verkligen fastklistrad när jag spelar det, det är nåt magiskt med det ^^ Visst för att det är/var lite väl upprepande när man är tvungen att spela igenom samma "grotta" om och om igen men det är nog det enda jag har att klaga på. Final Fantasy Crystal Chronicles: Crystal Bearers som det heter till Wii kommer bli så mycket bättre då man ska kunna summona och rida på chocobos bl.a. :3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pixelgamer Skrivet maj 15, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 15, 2006 fanns det inte chocoboos te CC eller? :S Måste nog kolla upp spelet till GC också, tror min friend har det =) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet maj 15, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 15, 2006 Nix! Inga gula fåglar där inte, isåfall är jag blind vilket jag inte tror..hoppas jag :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pixelgamer Skrivet maj 15, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 15, 2006 Gula fåglar är ju liksom trademark för FF-serien, hur kan de göra ett spel utan dem :P Hoppas de har nån bra chocobo-melodi, det brukar de få med (: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg