F.d. medlem Skrivet maj 9, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 9, 2006 Jag måste säga att det var helt jävla underbart. Man var inte uttråkad och allting gick så fort att man verkligen undrade om allt de visade var sant. :D De som vill se den 50-60 minuter långa konferensen kan streama den från gamespot. http://www.gamespot.com/e3/e3live.html De som föredrar att läsa igenom kan göra det här; http://wii.1up.com/do/newsStory?cId=3150566 Säg vad ni vill men Nintendo är tillbaka, större än någonsin! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pixelgamer Skrivet maj 9, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 9, 2006 Tack måste kolla, har inte hållt mig så a-jour så fortsätt gärna att posta lite länkar :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet maj 9, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet maj 9, 2006 Angående Wii så kan jag säga att du kan nöja dig med de där två länkarna till att börja med. De sidor du fick går helt utmärkt att gå vidare in på om du vill kolla spelen specifikt. Om du behöver trailers så är www.gamevideos.com det enda du behöver. De är liiiite segare dock men de uppdaterar rätt så ofta klumpvis. Håll till godo. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pixelgamer Skrivet maj 9, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 9, 2006 Ok, synd bara att det var så himla dålig upplösning på nintendos presskonferens som de hade där... Ska kolla in Gamecore.se de brukar täcka det mesta ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet maj 9, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet maj 9, 2006 www.e3core.se är nog bättre då eftersom det är samma gäng fast focus på e3. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet maj 9, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet maj 9, 2006 http://wii.nintendo.com/home.html Nintendo's klipp kan ses här om man är intresserad. Tryck på de små flikarna under stora bilden. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pixelgamer Skrivet maj 9, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 9, 2006 www.e3core.se är nog bättre då eftersom det är samma gäng fast focus på e3. ;) Jo det är ju gamecores fokus på E3, den jag menade ^^ Men jag vill se hela Nintendos presskonferens :P, asch får kolla imorron, ingen tid nu... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Japs Skrivet maj 9, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 9, 2006 Gillade Nintendos presskonferens. Kort och konsist. ^^ Intro orkestern var ganska ball. Vi satt och diskuterade huruvida det verkligen var realtidsstyrt genom Miyamotos Wii-kontroll, eller om dewt var stageat. Jag vill starkt tro på det första alternativet =D!! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet maj 9, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 9, 2006 Efter att ha sett konferensen så är jag inte direkt oroad över Sonys stressade försök till efterappning längre. Zelda: TP såg underbart ut med wiimote. Ja, symfoni-öppningen var riktigt stilig :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pixelgamer Skrivet maj 10, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 10, 2006 Har inte kollat än, men verkade inte som de kom med några nyheter direkt, och att Zelda: TP kommer till både Wii och GC hmm... nja, ska väl kolla men tvivlar på att jag komemr tycka det är intressant, kul med grejerna de gör iaf kanske... Plus de skulel väl stöda Genesis spel? Hela publiken jublade då :P (Såg någ grej med nån person som stod o prata där) (Vet inte om de va med i presskonferensen)... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet maj 10, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 10, 2006 Nu längtar jag bara ännu mer efter Wii X3 Blev iaf inte mättad av dem trailers jag såg :P Nu vill jag bara se mer!! En SSB-trailer vore inte dum! Och Zelda: TP verkar ju vara helt underbart!! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bankoiia Skrivet maj 10, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 10, 2006 En SSB-trailer vore inte dum! Håller med till 100%. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet maj 10, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet maj 10, 2006 Som jag skrev på 1up.com. Jag tror Nintendo kommer att snacka mer om SSB senare i veckan eller om någon månad för att se till att hypen angående Wii håller sig stark. Cheers~ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bankoiia Skrivet maj 11, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 11, 2006 Nya Super Smash Bros har visats!! Såg trailern nyss, och vilken trailer det var. <3 Efter att ha blivit helt hänförd när Pit från Kid Icarus gjorde ett framträdande skulle jag bli alltmer överraskad, för att inte säga på gränsen till chockerad när sista karaktären visade sig vara: Solid Snake :O Kolla klippen här: Super Smash Bros. Brawl Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet maj 11, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet maj 11, 2006 High definition av trailern går att hitta på www.gametrailers.com. Snake äger. :O Undrar hur många Sony/MGS-fanboys som kommer springandes 2007? ;D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet maj 11, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 11, 2006 Amen hallelujah peanutbutter. det där är något som får mig att tänka åt wii hållet istället för ps3, det är ett som är säkert. nu blev det genast mkt svårare... hmm... men sen så vet jag inte... första smashbros spelet var mycket bättre än melee, men brawl ser som sagt väldigt sweet ut... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GinGirl Skrivet maj 11, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 11, 2006 Ja, en sak som är säker var att jag blev VÄLDIGT sugen på att spela Nintendo Wii när jag såg konferansen. ;3 Såg ju skitroligt ut. Dessutom visades det några NDS spel som jag skulle velat ha X3 Super Smash Bros. Brawl ser ut att bli fantastiskt btw. ^___^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet maj 11, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 11, 2006 Hoppas bara SSBB får ett ordentligt Online-läge, så man slipper resa land och rike runt för att få sig lite utmaning. Pit och Metaknight såg häftiga ut, och Snakes entré i trailern fick mig nästan att tappa balansen av skratt XD Undrar om det kommer med fler tredjeparts-karaktärer. Alucard hade ju vart brutalt kul att ha med. Eftersom Nobuo Uematsu har gjort intromusiken, kanske det inte är omöjligt att en Cloud eller annan FF-karaktär smyger sig in :O Smash Bros. Hemsida http://www.smashbros.com/en/index.html Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet maj 11, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 11, 2006 Super Smash Bros Brawl ftw! Positiv överaskning där med Samus och Snakes entré var ju guld värd XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hampe Skrivet maj 13, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 13, 2006 Snake entre var verkligen "WTF moment #1" Men åter till konferensen Hade velat mellan PS3 och Wii på sistone men efter konferens och dom dagar som gått är det bestämt JAG SKA HA EN WII PÅ RELEASE <3 därmed tillföljer också: Inget godis på ett tag.Inga spel heller.Absolut inga andra nöjen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bankoiia Skrivet maj 13, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 13, 2006 Eftersom Nobuo Uematsu har gjort intromusiken, kanske det inte är omöjligt att en Cloud eller annan FF-karaktär smyger sig in :O Det skulle vara trevligt om Sephiroth gjorde entré, tillsammans med tillhörande nivå och en uppiffad version av One Winged Angel. Tanken är inte helt orealistisk. :O Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Japs Skrivet maj 13, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 13, 2006 Då måste man ju ha Cloud med i spelet med. Oooh! Showdown! Cloud vs Sephiroth SSB-style!! :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bankoiia Skrivet maj 13, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 13, 2006 Fejkad? Wish I knew. =/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LizZiGicLae Skrivet maj 13, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 13, 2006 Bra gjord, men han ser alldeles för KH-aktig ut för att jag säkert skulle kunna säga att den är äkta. Men det är väl knappast en omöjlighet att han dyker upp i spelet... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pixelgamer Skrivet maj 13, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 13, 2006 KH? Hoppas det kommer ett nytt FF till Wii, eller varför inte bara ett annat rpg, längelänge sedan jag spelade något sånt... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg