Noir Skrivet maj 19, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 19, 2006 jepp faktiskt, men tröttnade så jag slutade, var med i min brors klan, tror inte vi hadde ett namn dock, var ett gäng kompisar. Vi hadde ett fint team work men spelet blir fortfarande enligt mej tråkigt i längden. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ikkari Skrivet maj 19, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 19, 2006 visst då är det en skillnad i smak helt enkelt.. men att säga att cs är tråkigt och inte spelat det som det ska spelas så.. ja.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mekurion Skrivet maj 19, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 19, 2006 Jag bara måste fråga hur ni orkar spela CS/CS:S hela tiden... Jag menar liksom, grafiken ger en huvudvärk plus att spel känslan är som en dålig amerikansk action film från 70-talet... No offense till alla cs veteraner men jag förstår det bara inte :| Haha jo, HL2 motorn är ju så ful menar du eller? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ikkari Skrivet maj 20, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 20, 2006 Jag bara måste fråga hur ni orkar spela CS/CS:S hela tiden... Jag menar liksom, grafiken ger en huvudvärk plus att spel känslan är som en dålig amerikansk action film från 70-talet... No offense till alla cs veteraner men jag förstår det bara inte :| Haha jo, HL2 motorn är ju så ful menar du eller? nej.. jag tror han menar cs.. inte cs:s.. iofs förstår jag inte hur han kan klaga på cs heller.. visst..det är inte snyggt.. men om han nu får ont i huvdet så beror det på att han antagligen har för dåliga FPS och Hz.. ställ upp det så kommer det se snyggare ut..=) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet maj 20, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 20, 2006 Då raidar jag hellre Molten Core =D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet maj 21, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 21, 2006 dock så är Q3's grafik inte den vackraste. Jag spelar för att det är roligt, inte vackert. ;P Jag också, men ni kan ju inte säga att Quake 4 inte är vackert? Otroligt snygga effekter, miljöer, ljussättning etc. ...(och spelar fortfarande) att ett av dom roligaste spelen är Civ 2, och där är grafiken verkligen hemsk Roligt att se att någon annan spelar lite civ2 ibland, det var det första spelet jag fick till datorn, så underbart kul! Har fått mina boxar signerade av Sid meier när han var här i Stockholm :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noir Skrivet maj 21, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 21, 2006 nej nu blev man verkligen avundsjuk, kanske kommer oväntat besök till dej snart docster >:D *slipar svärdet och börjar leta efter docsters adress* Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg