lerusius Skrivet maj 3, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 3, 2006 Hej! Skulle bara vilja informera om att en lite informationsdag om Japan skall arrangeras i Uppsala nu på söndag den 7/6 10-00 till 15.00, vid namn Destination Japan (DJ). Arrangemanget är inte fokuserat på den Japanska popkulturen lika mycket som Uppcon är eftersom vi på DJ vill dela med oss av mer information om Japan generellt. Jag hoppas det låter intressant och att i alla fall någon kommer förbi och tittar. Inträdet är gratis för dom som undrar :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lerusius Skrivet maj 3, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet maj 3, 2006 Destination Japan är påkommet av några elever på IT-Gymnasiet i Uppsala, och är vårat 100p projekt. Skulle vara kul om ni spred detta lite bland era kompisar och vänner ;), oh och att ni också kommer och tittar förbi en snabbis Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet maj 3, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 3, 2006 Typiskt att allt det roliga ALLTID är i södern. :S Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet maj 3, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 3, 2006 Typiskt att allt det roliga ALLTID är i södern. :S För mig är det mer norrut :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet maj 3, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 3, 2006 Mer andra sidan sverige (horisontellt sett) för mig. Men det verkar väldigt kul att arrangera något sådant som sitt projektarbete. Tänkt om man ändå gjort något sådant istället :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet maj 3, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 3, 2006 För mig är det mer norrut :P Du kan ju i alla fall ta ett tåg dit på en timme.... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arman Skrivet maj 3, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 3, 2006 Hej allihop, vet inte riktigt vart jag ska placera denna tråd, men någon mod fixar säkert det ~_^. Jag tänkte bara berätta om en mässa som går av i Uppsala denna söndag (7e maj) som handlar helt enkelt om Japan. Inte lika stort som UppCon men vi försöker ge än mer seriös bild om Japan och hur man eventuellt kan åka dit/studera där. Gratis inträde och det skulle vara kul om så många som möjligt kunde komma. Här är en länk till hemsidan som har mer information och vägbeskrivningar http://www.destinationjapan.tk Om någon skulle vilja komma och ställa ut skulle det kunna gå att fixas, det är bara att kontakta någon av oss ^__^. Hoppas vi ses ^^. lite mer informationn hehehehehehehe Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg