Sebbe540 Skrivet maj 25, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 25, 2004 Hej! Undrar bara om Love Hina mangan släppts på svenska ännu? Om man kollar på ex. sfbok eller CDON så står det att den släpps 2004-06-13.. Jag trodde redan den släppts! Har den inte det? Hur många delar finns det av Love Hina mangan? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet maj 25, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 25, 2004 Serien finns redan på svenska, men inga _pocketböcker_ har släppts en. Än så länge är den bara serialiserad i Manga Mania, och så långt har man hunnit ungefär till bok 3. Totalt blidde det tretton (eller var det gjorton) böcker i serien, och alla kommer tids nog komma ut i Sverige. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet maj 25, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 25, 2004 14 volymer är det väl? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
b8q Skrivet maj 25, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 25, 2004 Den amerikanska versionen (från Tokyopop) är 14 volymer. Hur många det japanska originalet var på orkar jag inte kolla upp. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SFish Skrivet maj 25, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 25, 2004 Det är 14 som japanska också, + en extra volym 15 eller nått. Vetifan hur det ligger till med den där volym 15, har bara läst ett kapitel ur den, själva historien är iafal 14 volymer. Volym 15 verkar vara lite extragrejjer, typ epilog eller nått. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jagvillha Skrivet maj 26, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 26, 2004 Kommer de 14 volymerna släppas i Sverige då? För att jag antar att Manga Mania inte ska ha med den ända tills den går upp i såna höga nummer.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet maj 26, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 26, 2004 Ja, alla kommer släppas i Sverige. Skulle bara fattas annars, när den funkar så bra som den gör. Däremot kommer nog inte Manga Mania köra den till slutet. De sista volymerna kommer nog bara komma i bokform, alltså. Ett ganska bra system, tycker jag allt, det är ju roligt om så många titlar som möjligt får testa marknaden. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jagvillha Skrivet maj 27, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 27, 2004 Exakt just ett sådant manga-styre vill jag ha.. Att man kan få smakprov p dem i en tidning så som Manga Mania sen så trycks det i pocketformet. Fast vad jag fattat är det exakt så de kommer att göra också. Det ska bli jäkligt kul med ännu en tidningen efter Manga Mania. Alltid trevligt med manga. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Senshidude Skrivet maj 30, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 30, 2004 Jag såg i slutet av senaste One Piece att pocketbäckerna ska börja släppas nu i juli. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tetsuo-shima Skrivet juni 3, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 3, 2004 1:juli för att vara noga, men vet inte om jag ska köpa den för jag köper ju manga mania och jag har inte hur mycket pengar som helst :( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elwin_Baltia Skrivet juni 3, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 3, 2004 1:juli för att vara noga, men vet inte om jag ska köpa den för jag köper ju manga mania och jag har inte hur mycket pengar som helst :( Den kommer ändå att sluta att gå i Manga Mania, så det vore nog en bra idé att köpa böckerna. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tetsuo-shima Skrivet juni 4, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 4, 2004 Ja alltså det är 99% chans att jag köper dom, det är bara det att jag redan vet typ: allt som händer ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hûmla Skrivet juni 11, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 11, 2004 Brorsan köper dom på Engelska...^^ och så har jag ju Manga mania...men Love hina är ju på väg ner i listan i tidningen så den åker nog snart ut den med....och sen ersätter dom den med någon skit manga...synd alltså...men det tar nog ett tag. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RockmanZero Skrivet juni 11, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 11, 2004 Varför skulle de ersätta den med skitmanga? Var lite optimistisk nu! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hûmla Skrivet juni 11, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 11, 2004 Ok,det är nog inte den som åker härnäst men om jag har rätt så låg den först förut eller hur? Nu har Chobits kommit om...gillar den men animen är bättre. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg