Urax Skrivet april 30, 2006 Anmäl Share Skrivet april 30, 2006 Hej! Undrar bara om någon vet var jag kan få tag på Hunter X Hunter efter kapitel 260? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet april 30, 2006 Anmäl Share Skrivet april 30, 2006 1. man hitttar inte saker på detta forumet, man köper, så eventuellt att du får importera om du vill ha det. 2. så vitt ja vet är 260 det senaste chaptret så har antagligen inte kommit ut. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet april 30, 2006 Anmäl Share Skrivet april 30, 2006 Hej! Undrar bara om det är någon som vet vart jag kan hitta hundra tusen? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lord_Alucar _89 Skrivet april 30, 2006 Anmäl Share Skrivet april 30, 2006 kola under en sten :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pixelgamer Skrivet maj 14, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 14, 2006 Har du kola under en sten? Tänkte bara säga att adlibris har manga, oftast till riktigt bra priser, funderar på o köpa Hunter X Hunter mangan där men vet itne så mkt om affären egentligen... Det är iaf mitt tips för HxH köp... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet maj 14, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 14, 2006 den affären är nog en av de bästa bok/manga affärerna som finns, snabb leverans och helt överkomliga priser. och ja det är lite märkligt med kola under en sten, hundra på att det inte var en sko? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pixelgamer Skrivet maj 14, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 14, 2006 Trevligt om de är snabba också (: . . . Dår är det väl bara skaffa internetbank och börja shoppa loss... Låter inte så mycket troligare med en sko. En fläsksvål är nog mer sannolikt, nån hade säkert en vårta... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet maj 14, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 14, 2006 Har kollat under varenda sten nu i hela götene och inte hittat några pengar alls, why?!?!?! :( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lord_Alucar _89 Skrivet maj 14, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 14, 2006 du måste gräva under stenarna också^^ :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet maj 15, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 15, 2006 Okej tack :D Återkommer om 1 månad då jag grävt under varenda sten i Götene! B) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg