Harlock Hero Skrivet augusti 3, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 3, 2007 Hittade ett inslag från något program som innehåller rätt mycket klipp ur filmen som i alla fall jag inte sett förut. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meatrose Skrivet augusti 3, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 3, 2007 Oj, ja det hade du rätt i. Det var många klipp som jag inte har sett tidigare. Jag tror mer och mer att Evangelion kommer fungera riktigt bra även i den nya tappningen. Skulle ljuga rejält om jag påstod att jag inte längtar. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VV00d13 Skrivet augusti 3, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 3, 2007 Vaddå ite sett? Jag kände igen ganska mycket i alla fall :S :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meatrose Skrivet augusti 3, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 3, 2007 Jag vet inte om du är medveten om det, men klippen är inte från "gamla" NGE utan från den nya versionen som inte har släppts ännu. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet augusti 4, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 4, 2007 Hittade ett inslag från något program som innehåller rätt mycket klipp ur filmen som i alla fall jag inte sett förut. :) Ah, den beryktade nya trailern. Så ett TV-program tjuvstartade? :) Hoppas vi slipper vänta länge på en webtrailer. Och hoppas de fixar HD-trailers. Det är ju faktiskt 2007. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet augusti 11, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 11, 2007 Hoppas vi slipper vänta länge på en webtrailer. Det blev inte så farligt lång väntan. För här är den andra trailern! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meatrose Skrivet augusti 11, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 11, 2007 Vid Zeus skägg, vad bra den var. Och jag älskar låten. Jag undrar bara när man kommer kunna se filmen. Att jag kommer köpa den som R1-DVD råder det ju inga som helst tvivel om, men frågan är hur länge det kommer dröja. <-- en otålig rackare. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VV00d13 Skrivet augusti 11, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 11, 2007 asså min dator laddar inte upp trailern :P ..................... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet augusti 11, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 11, 2007 Meatrose: När man kommer kunna se != när man kommer kunna köpa... VV00d13: Prova att spara filen på hårddisken ("Spara som...") och sedan öppna den i din spelare. :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VV00d13 Skrivet augusti 11, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 11, 2007 http://www.youtube.com/watch?v=75GoCvuB8Ow Detta verkar var en trailer på en otecknad evangilion. Men seriöst, den måste vara fejk. Vissa scener verkar vara tagna från andra filmer/serier jag sett.... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet augusti 11, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 11, 2007 Men seriöst, den måste vara fejk. Hur kan du tro det? Bara för att det står att det är fejk i beskrivningen? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bloodysakura Skrivet augusti 11, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 11, 2007 Men seriöst, den måste vara fejk. Hur kan du tro det? Bara för att det står att det är fejk i beskrivningen? An hypothetical trailer of "Evangelion, the movie" built with snap-shots from different films. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet augusti 11, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 11, 2007 Hur kan du tro det? Bara för att det står att det är fejk i beskrivningen? An hypothetical trailer of "Evangelion, the movie" built with snap-shots from different films. Ja, det är beskrivningen. Och det betyder att det är fejk. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vargen2 Skrivet augusti 12, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 12, 2007 Vill inte skapa en helt ny tråd för detta så jag ställer frågan i denna tråd. Det är så att jag köpte Neon Genesis Evangelion Perfect Collection för en massa år sedan. Som många (några) vet är detta nästan en rak konvertering av VHS versionen. Det jag undrar är om det är värt att köpa den nya Platinum edition? Jag gillar serien väldigt mycket så jag tänkte att det kanske skulle vara kul att se den remastrad med förbättrat ljud. Samtidigt känns det lite fånigt då jag redan lagt ut en 900 spänn för serien redan. Antar att jag egentligen inte söker något svar på frågan, utan mer ett gott råd hur jag skall göra. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet augusti 12, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 12, 2007 Kvalitetsskillnaden gör nästan serien till en helt annan, så jag tycker definitivt det är värt att lägga ut 462 kr. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet augusti 22, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 22, 2007 Åh fan! Det här klippet innehåller tidigare osläppt material. :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet augusti 22, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 22, 2007 Åh fan! Det här klippet innehåller tidigare osläppt material. :D Jag gillar de dimmiga miljöerna. Shinji ser grinig ut. Rei är teh söt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet augusti 22, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 22, 2007 Här är alla hittills släppta filmer: Första teaserklippet: .Första biotrailern: YouTube, 11 MB .wmv. En kort reklamfilm: YouTube, 2 MB .avi. En liten förhandstitt: YouTube, Stage6. Andra biotrailern: YouTube, 10 MB .wmv. En förhandstitt på musikvideon till Beautiful World: YouTube. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hato Skrivet augusti 22, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 22, 2007 Får gåshud över hela kroppen när man kikar på dem ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blå Skrivet augusti 22, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 22, 2007 Tackar för alla de där länkarna Sceleris. Njöt verkligen av att se alla. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mellow Skrivet augusti 22, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 22, 2007 Sceleris provides! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meatrose Skrivet augusti 22, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 22, 2007 Jag är helt såld på den andra biotrailern. Jag har nog tittat på den ett tjugotal gånger vid det här laget, och jag har svårt att tröttna på vare sig det man får se eller den underbara låten. "Beautiful World" kommer med ganska stor sannolikhet höra till de mest spelade låtarna på min iPod. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
koromo Skrivet augusti 29, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 29, 2007 Någon som har en översättning på Hikaru Utadas låt "beautiful world" ? En av hennes bättre låtar tycker jag, ser fram imot nge filmerna. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mellow Skrivet augusti 29, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 29, 2007 Någon som har en översättning på Hikaru Utadas låt "beautiful world" ?En av hennes bättre låtar tycker jag, ser fram imot nge filmerna. Verkligheten kanske är tuff, men vi försöker iallafall klara av den själva. www.justfuckinggoogleit.com BTW här har du översättning + originaltext Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
spånjesus Skrivet augusti 29, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 29, 2007 Rei är teh söt. Hon tappade allt det där "söta" i End of Eva tbh :S Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg