Norrlänningen Skrivet april 29, 2006 Anmäl Share Skrivet april 29, 2006 Ritade den hos farsan när jag hade tråkit... mitt första försök att rita en tjej, och tredje försöket att rita en kropp Mycket bättre än första?? http://i32.photobucket.com/albums/d36/5 ... dangel.jpg Varning: lite naket!! kritik? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
trIIger Skrivet april 29, 2006 Anmäl Share Skrivet april 29, 2006 väldigt bra teckning men armarna är ganska långa och vänster ben(från tittarens håll) är lite längre än det andra och vänster skinka ser inte ut att sitta ihop med resten av kroppen. annars var den grym..... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet april 29, 2006 Anmäl Share Skrivet april 29, 2006 Är inte så bra på att kritisera, speciellt inte när jag själv inte kan rita men jag tycker det är riktigt bra för att vara första och tredje försök :] Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nille Skrivet april 29, 2006 Anmäl Share Skrivet april 29, 2006 Jag tycker att det är otroligt bra för att vara tredje försöket =O Du har helt klart tallang, kan dock inte påpeka några anatomiska fel då jag själv är helt rutten på det området XO Träna mycket, har en känsla av att du kommer att gå långt då. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Norrlänningen Skrivet april 29, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet april 29, 2006 tack :D och trIIgger har du nå tips om dedär du nämde om skinkan, om hur jag kan ficksa det?? :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg