Timotei Skrivet februari 23, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 23, 2007 Följer strömmen, även jag har införskaffat Final Fantasy XII. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet februari 23, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 23, 2007 Följer nog strömmen jag med när jag klarat Dark Messiah. :> Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Timotei Skrivet februari 23, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 23, 2007 Du som inte var sugen på det? Jag visste att du inte kunde motstå frestelsen. Skippa DM och börja lira FF12 istället. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet februari 24, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 24, 2007 Final Fantasy XII samma här har spelat en timme nu, härligare spel får man leta efter! Amen to that, kan nog bli mitt favorit FF-spel hittills. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
svempa Skrivet februari 24, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 24, 2007 Är det sååå bra? Tänkte först inte köpa det... aja får se hur det blir Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mikachu Yukitatsu Skrivet februari 25, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 25, 2007 Mitt senaste köp är Sonic Mega Collection Plus. Jag gillade Megadrive spel, så älskar jag det här okså fastän några andra spel i kollektionen är helt enkelt dåliga, tycker jag. Och priset var inte mer än 15 euro om jag minns rätt! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
stål_älgen Skrivet februari 27, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 27, 2007 köpte zelda tp... i fredags... ja vet jag är sen -.- men ja hade en massa andra jävla spel ja ville klara först =P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kaishen Skrivet februari 28, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 28, 2007 Mina senaste spelköp var Trackmania:United och Sonic Mega Collection Plus, kan det bli nåt skönare att att lira Sonic ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LoboSolitario Skrivet februari 28, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 28, 2007 Senaste jag köpte var Black & White 2; skitbra spel. Can I play God with you? B) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet mars 1, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 1, 2007 Senaste jag köpte var Black & White 2; skitbra spel. Can I play God with you? B) Yeeeeah det måste jag skaffa, har ju kommit igång nu med massa offline spel jag missat under mina år med WoW. :> I vilket fall så diggade jag ettan, och skaffade aldrig tvåan så det måste jag göra nu! Minns dom där specialdjuren man kunde få i ettan, typ en sköldpadda och så var det nån mer. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Timotei Skrivet mars 1, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 1, 2007 B&W 2 är roligt men hade jag varit dig hade jag lagt pengar på FF12 istället, så underbart spel! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet mars 1, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 1, 2007 B&W 2 är roligt men hade jag varit dig hade jag lagt pengar på FF12 istället, så underbart spel! Men vem sa något om att lägga pengar på B&W2? Du är fortfarande så liten och oskyldig. :> Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Timotei Skrivet mars 1, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 1, 2007 Men vem sa något om att lägga pengar på B&W2? Du är fortfarande så liten och oskyldig. :> Ingen sa lägga pengar på B&W 2 men jag tycker du ska betala för att få spela Final Fantasy 12 istället för att slösa tid med B&W 2. Du är fortarande så .. stor och skyldig. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet mars 1, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 1, 2007 Jag säger återigen vad jag sagt så många gånger; INGA SKILLS! Jag sätter bara in en hårddisk i PS2an igen så blir det inget betalande för något här inte. :> Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Timotei Skrivet mars 1, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 1, 2007 Då får jag upprepa mig än en gång: Final Fantasy 12 är värt varenda krona och man vill äga det i orginal. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet mars 1, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 1, 2007 Får väl köpa det då, bäst för dom att det ser snyggt ut bredvid mitt FFX! >:( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Timotei Skrivet mars 1, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 1, 2007 Där satt den! :] Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet mars 1, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 1, 2007 Tobbe no baka. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Timotei Skrivet mars 1, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 1, 2007 Baaaaka! Nu fick jag sista ordet, wihihi natti. :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LoboSolitario Skrivet mars 1, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 1, 2007 Senaste jag köpte var Black & White 2; skitbra spel. Can I play God with you? B) Yeeeeah det måste jag skaffa, har ju kommit igång nu med massa offline spel jag missat under mina år med WoW. :> I vilket fall så diggade jag ettan, och skaffade aldrig tvåan så det måste jag göra nu! Minns dom där specialdjuren man kunde få i ettan, typ en sköldpadda och så var det nån mer. Köpte det för 99:-, tyckte det var värt det när det inte var dyrare än så :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sneakan Skrivet mars 1, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 1, 2007 Senaste jag köpte var Black & White 2; skitbra spel. Can I play God with you? B) Yeeeeah det måste jag skaffa, har ju kommit igång nu med massa offline spel jag missat under mina år med WoW. :> I vilket fall så diggade jag ettan, och skaffade aldrig tvåan så det måste jag göra nu! Minns dom där specialdjuren man kunde få i ettan, typ en sköldpadda och så var det nån mer. Köpte det för 99:-, tyckte det var värt det när det inte var dyrare än så :P Jag spela Black & White 2 innan för ett tag sen när jag hade uppehåll i WoW och tyckte inte de va så jätte skoj, mest drygt:/ har inte testat ettan dock. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kokos Skrivet mars 1, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 1, 2007 Weeeellll..... Senast inköpt: Final Fantasy XII B) Medans jag ännu är igång så. Senaste varvade spelet/spelen: Suikoden IV & Kingdom hearts Senaste uttråkningen: World of Warcraft, *orkar inte mer, hjälp! B&W 2 är underhållande, men inget "Wow, great" spel enligt mig. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sneakan Skrivet mars 1, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 1, 2007 Weeeellll..... Senast inköpt: Final Fantasy XII B) Medans jag ännu är igång så. Senaste varvade spelet/spelen: Suikoden IV & Kingdom hearts Senaste uttråkningen: World of Warcraft, *orkar inte mer, hjälp! B&W 2 är underhållande, men inget "Wow, great" spel enligt mig. ;) jäkla va alla köper FF XII visst, FF spelen "ser" coola ut men jag tycker inte om stridssystemet alls. Förstår inte hur ni orkar stå och vänta på er tur att få attackera xD Dock är det lite annorlunda i detta XII verkar det som när jag kolla lite på när min lillebrorsa spelade. Påminde lite om WoW faktiskt förutom att man styr många gubbar och de där linjerna/sträcken man har mellan huvudet på sin gubbe och sitt target. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet mars 1, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 1, 2007 Det är inte så konstigt egentligen, äger man ett playstation av något slag så ska man köpa final fantasy, så är det. f.ö. så vet jag inte ifall man borde kalla det för köp, men tankade hem demot till Command and Conquer 3: Tiberium Wars, fy fan va härligt spel alltså... visst demot var lite snålt med innehåll, en liten (mkt liten) 1v1 skirmish bana och ett mission som man klarar på 5 sekunder typ, tillråga på allt så kan man bara köra GDI på sin skirmish bana och bara möta nod hela tiden, den nya rasen introduceras inte alls i demot =( något jag så mkt hoppas på. Men hur som helst det är ett spel jag tror jag måste köpa. Dock inga större nyheter i kontroll sett, eller så, men fruktansvärt snyggt, iofs är det inte riktigt lika snyggt som company of heroes, som förlorar på det tråkiga multiplayer läget. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sneakan Skrivet mars 1, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 1, 2007 Det är inte så konstigt egentligen, äger man ett playstation av något slag så ska man köpa final fantasy, så är det. f.ö. så vet jag inte ifall man borde kalla det för köp, men tankade hem demot till Command and Conquer 3: Tiberium Wars, fy fan va härligt spel alltså... visst demot var lite snålt med innehåll, en liten (mkt liten) 1v1 skirmish bana och ett mission som man klarar på 5 sekunder typ, tillråga på allt så kan man bara köra GDI på sin skirmish bana och bara möta nod hela tiden, den nya rasen introduceras inte alls i demot =( något jag så mkt hoppas på. Men hur som helst det är ett spel jag tror jag måste köpa. Dock inga större nyheter i kontroll sett, eller så, men fruktansvärt snyggt, iofs är det inte riktigt lika snyggt som company of heroes, som förlorar på det tråkiga multiplayer läget. kollade upp lite om Command and Conquer 3 nu när jag såg du nämnde de. Såg riktigt snyggt ut! Såg för bra ut för min gamla dator:/ men som tur va är det inte längetills jag köper ny;) Vet inte om jag också ska inskaffa de, jag är ingen större Command and Conquer fan. Har mest spelat Warhammer strategispelen;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg