JockeII Skrivet januari 6, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 6, 2007 Denna veckan köpte jag en Gamecube med 2 HK, minneskort och Zelda: Twilight Princess, Zelda: The Wind Waker, Zelda: Collectors Edition och Splinter Cell: Pandora tomorrow (99 spänn wtf, kunde inte låta bli ^^). Köpte även ett Dreamcast med HK, VMU, ljuspistol, rumble pak och typ 10 spel idag. (: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pew Pew Skrivet januari 12, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 12, 2007 nu fuskar jag. men jag ska köpa children of mana och en DS idag. wohoo. hoppas lokala affären fått in children of mana :P myyyyys :D :D :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet januari 12, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 12, 2007 Köpte Rainbow Cotton till Dreamcast för någon dag sedan. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Timotei Skrivet januari 12, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 12, 2007 Läste att Children of mana skulle vara väldigt repetivt men det fick ändå sjyst betyg. Rätt sugen på en ds och det med så du får berätta om det är bra eller dåligt. :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pew Pew Skrivet januari 12, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 12, 2007 Läste att Children of mana skulle vara väldigt repetivt men det fick ändå sjyst betyg. Rätt sugen på en ds och det med så du får berätta om det är bra eller dåligt. :P lätt. du kan få en komentar på måndag eller nåt (: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bankoiia Skrivet januari 12, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 12, 2007 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bloodysakura Skrivet januari 12, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 12, 2007 Ridge Racer 7 till ps3 ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DB Skrivet januari 12, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 12, 2007 Har bokat Carnevale della luce della luna (Månskenets Karneval) som släpps den 26:e. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Timotei Skrivet januari 12, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 12, 2007 DB: Det där ser omåttligen trevligt ut, var kan man finna mer information om det? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DB Skrivet januari 12, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 12, 2007 DB: Det där ser omåttligen trevligt ut, var kan man finna mer information om det? Lite filmer (är lite småkrångliga att se på sidan) Intro Demo Getchu Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Timotei Skrivet januari 12, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 12, 2007 Lite filmer (är lite småkrångliga att se på sidan) Intro Demo Getchu Man tackar, ska ta en titt så fort jag blir klar med japanskan! :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pew Pew Skrivet januari 14, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 14, 2007 en NDS, Mega man 5 och Castlevania. allt för under 1.5 k kr på game :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hampe Skrivet januari 16, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 16, 2007 Zone of the Enders: The 2nd runner (special edition), Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty och Ghost in the Shell: Stand Alone Complex för 198:- mmm, pr0n :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet januari 16, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 16, 2007 TBC.... skriver inte mer. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Timotei Skrivet januari 16, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 16, 2007 TBC behöver jag säga mycket mer? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet januari 16, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 16, 2007 Xenosaga Episode I-III, fast denna gång på japanska, för om man haxxar och trixxar kan man göra så här. :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bloodysakura Skrivet januari 16, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 16, 2007 TBC som 90% a sveriges befolkning ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet januari 17, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 17, 2007 TBC som 90% a sveriges befolkning ;) Lol skulle precis skriva det med. Köpte även vanliga WoW dårå eftersom jag sålt mina accountzorz. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet januari 20, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 20, 2007 TBC som 90% a sveriges befolkning ;) Moi aussi! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sneakan Skrivet januari 22, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 22, 2007 FAN!!! Fan me då, nu blev jag tvingad att köpa skiten...TBC here I come :( :( P.S nu e mitt liv kört åt helvete Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet januari 22, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 22, 2007 FAN!!!Fan me då, nu blev jag tvingad att köpa skiten...TBC here I come :( :( P.S nu e mitt liv kört åt helvete Frostmane frostmane frostmane! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sneakan Skrivet januari 22, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 22, 2007 FAN!!!Fan me då, nu blev jag tvingad att köpa skiten...TBC here I come :( :( P.S nu e mitt liv kört åt helvete Frostmane frostmane frostmane! Lita tur därxD, Mina IRL polare lirar på Frostmane så de kommer bli där;) female BE paladin:P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Timotei Skrivet januari 22, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 22, 2007 Vad unikt att du kör på en BE paladin. :P Måste säga att belf paladin är jävligt roligt och lira, aldrig fel att draina lite mana från fienden och sen slänga en aoe silence i huvudet på dem. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet februari 23, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 23, 2007 Final Fantasy XII Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet februari 23, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 23, 2007 Final Fantasy XII samma här har spelat en timme nu, härligare spel får man leta efter! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg