akabane Skrivet oktober 20, 2006 Anmäl Share Skrivet oktober 20, 2006 Har inte köpt något nytt sen jag köpte wow > Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ebba Skrivet oktober 20, 2006 Anmäl Share Skrivet oktober 20, 2006 heh inget nytt sen wow xD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet oktober 20, 2006 Anmäl Share Skrivet oktober 20, 2006 Vad kan jag säga? Jag gillar KOS-MOS. :| Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hampe Skrivet oktober 22, 2006 Anmäl Share Skrivet oktober 22, 2006 Bara för att ingen ska missupfatta mig och tro att jag har dålig spelsmak. Sonic Riders är officiellt sett inte mitt, eftersom det är min lillebrors, men jag spelar mer, så jag räknar in det i min smaling :) Spelen (och en DVD) som ni ser är (från vänster til höger) 1. Sonic Riders (GC) 2. Viewtiful Joe: Double Trouble (NDS) 3. Final Fantasy VII: Advent Children 2-Disc Edition (DVD) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet oktober 31, 2006 Anmäl Share Skrivet oktober 31, 2006 Warhammer 40.000 Dawn of War: The dark crusade och Guild wars: Nightfall Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet november 2, 2006 Anmäl Share Skrivet november 2, 2006 Prince of Persia: The Two Thrones Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hikari no Hohenheim Skrivet november 7, 2006 Anmäl Share Skrivet november 7, 2006 Fick just ett paket med Me & My Katamari och Katamari Damacy. Kungen av Kosmos regerar! Bokstavligt talat. Samt köpte jag Loco Roco häromdan. Måste banne mig vara det gulligaste sen Yoshi's Story. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet november 7, 2006 Anmäl Share Skrivet november 7, 2006 Samt köpte jag Loco Roco häromdan. Måste banne mig vara det gulligaste sen Yoshi's Story. Kan jag höra dig säga "LOOOOOOOR"? ;D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LizZiGicLae Skrivet november 7, 2006 Anmäl Share Skrivet november 7, 2006 Just det ja. För några veckor sedan köpte jag Devil May Cry 3: Special Edition (~170kr) och väntar på att få hem mitt ex av Suikoden V (251kr). Mm, Suikoden V verkar bra! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet november 8, 2006 Anmäl Share Skrivet november 8, 2006 Har inte köpt något nytt sen jag köpte wow >< Samma här >_< Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet november 8, 2006 Anmäl Share Skrivet november 8, 2006 Baldurs Gate och Baldurs Gate 2 med respektive utökningspaket Tales of the Sword Coast och Throne of Bhaal; StarCraft med utökningspaketet Brood War; samt WarCraft III: Reign of Chaos med utökningspaketet The Frozen Throne. Många timmars oldschool-gaming att se fram emot alltså. :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet november 8, 2006 Anmäl Share Skrivet november 8, 2006 Baldurs Gate och Baldurs Gate 2 med respektive utökningspaket Tales of the Sword Coast och Throne of Bhaal <3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet november 8, 2006 Anmäl Share Skrivet november 8, 2006 Baldurs Gate och Baldurs Gate 2 med respektive utökningspaket Tales of the Sword Coast och Throne of Bhaal Javafan, 120 kr för rubbet - jag hade inte råd att låta bli! :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet november 8, 2006 Anmäl Share Skrivet november 8, 2006 Baldurs Gate och Baldurs Gate 2 med respektive utökningspaket Tales of the Sword Coast och Throne of Bhaal <3 Javafan, 120 kr för rubbet - jag hade inte råd att låta bli! :D Det är nästan så man måste köpa 2an själv då! :D :) Men 2an är bara kartong+karta, sålde spelet med manual för länge sen. =( Sålde faktiskt ettan med fast såg att en kompis hade det liggandes skräpandes hemma så jag fick det av han. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Galondir Skrivet november 9, 2006 Anmäl Share Skrivet november 9, 2006 senaste spelen jag köpte var Wild Arms 3,4 och Alter Code F :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
stål_älgen Skrivet november 22, 2006 Anmäl Share Skrivet november 22, 2006 köpa spel O.o? =P nä de senaste för min del va Condemned criminal origin så de va ett tag sedan ^^ kommer ju nte så bra spel ut... känner mig suktad som fan på Dark Messiah of M&M dock Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet november 22, 2006 Anmäl Share Skrivet november 22, 2006 mitt senaste var "Zone of the enders: the fist of mars" till gba faktiskt. 100kr ett riktigt klipp. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet november 22, 2006 Anmäl Share Skrivet november 22, 2006 mitt senaste var "Zone of the enders: the fist of mars" till gba faktiskt. 100kr ett riktigt klipp. vart hittade du det spelt nånstans ? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet november 22, 2006 Anmäl Share Skrivet november 22, 2006 var dock begagnat (bra skick) och på spelbutiken i helsingborg (tror inte de är nåt samband med spelbutiken.se dock) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet november 24, 2006 Anmäl Share Skrivet november 24, 2006 For the Emperor! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet november 24, 2006 Anmäl Share Skrivet november 24, 2006 For the Emperor! Fast Necron kan ju ta sig nånstans :P Tau ska det va! *smeker sin Kroot Shaper* For The Greater Good! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet november 24, 2006 Anmäl Share Skrivet november 24, 2006 Kirby Power Paintbrush. XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet november 24, 2006 Anmäl Share Skrivet november 24, 2006 For the Emperor! Fast Necron kan ju ta sig nånstans :P Tau ska det va! *smeker sin Kroot Shaper* For The Greater Good! Heretics! Space Marines ska det vara. :> Älskar alla deras grymma repliker man hör när man styr dom. :] Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet november 25, 2006 Anmäl Share Skrivet november 25, 2006 necrons ska de va! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wikked Skrivet november 25, 2006 Anmäl Share Skrivet november 25, 2006 Battlefield 2142 ett fint spel ;).. Pang Pong robot spel ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg