trIIger Skrivet juli 27, 2006 Anmäl Share Skrivet juli 27, 2006 World of Warcraft.... har ingen bild men antar att alla vet hur det ser ut ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet juli 27, 2006 Anmäl Share Skrivet juli 27, 2006 Jag skaffade Lord of the Rings: Battle for middle-earth II till 360n, riktigt skoj faktiskt och styrningen är ruskigt skön, ovanligt med bra RTS styrning till konsoll. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaphod Skrivet juli 28, 2006 Anmäl Share Skrivet juli 28, 2006 Jag är elak, så jag brukar inte köpa spel. Men nu har jag reserverat Worl of Warcraft: Burning Crusade från Nya Zealand, billigast där, även frakten. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet juli 28, 2006 Anmäl Share Skrivet juli 28, 2006 Devil May Cry 3 - Dante's awakening anlände ner i brevlådan igår från spelbutiken, finally it is mine! <3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ikkari Skrivet augusti 2, 2006 Anmäl Share Skrivet augusti 2, 2006 mitt sensate är manga carta och .hack //quarantine. skulle gärna vilja få tag i del 2 och 3 utav .hack serien.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eiko Skrivet augusti 2, 2006 Anmäl Share Skrivet augusti 2, 2006 Senaste... hmmz.. kan det ha varit We <3 Katamari :O Aa det kan det nog. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Buffi Skrivet augusti 3, 2006 Anmäl Share Skrivet augusti 3, 2006 Riktiga män spelar på kretskort B) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eiko Skrivet augusti 3, 2006 Anmäl Share Skrivet augusti 3, 2006 Riktiga män spelar på kretskort B) Haha fan va nice :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet augusti 3, 2006 Anmäl Share Skrivet augusti 3, 2006 Riktiga män spelar på kretskort B) Hehe cool! OT: Jag såg din tråd på sweclockers angående din sida, bra jobb! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NatteN Skrivet augusti 6, 2006 Anmäl Share Skrivet augusti 6, 2006 Titan Quest. Helt underbart spel. Ett måste om du gillade Diablo serien och Dungeon Siege serien. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
trIIger Skrivet augusti 9, 2006 Anmäl Share Skrivet augusti 9, 2006 BattleField 2 xD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet augusti 10, 2006 Anmäl Share Skrivet augusti 10, 2006 New Super Mario Bros Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LizZiGicLae Skrivet augusti 30, 2006 Anmäl Share Skrivet augusti 30, 2006 Egentligen inga dyrgripar så som de är, men jag är ändå ganska nöjd över dagens spel"inköp". Kick Off (Komplett) Robin Hood: Prince of Thieves (Komplett) Legend of Zelda (Endast kartong) Batman: Return of The Joker Super Mario Bros/Duck Hunt (Men jag har ju ingen pistol!!) Paperboy Det enda jag behövde ge i utbyte var min cd-nyckel till Diablo 2. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet september 5, 2006 Anmäl Share Skrivet september 5, 2006 idag inhandla ja mitt nintendo ds lite, och ska beställa megaman battle network 5 i veckan samt mega man zx, guilty gear Dust Strikers när dem kommit ut om 2-3 veckor. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet september 10, 2006 Anmäl Share Skrivet september 10, 2006 Köpte Puyo Pop Fever till min kära DS Lite som spelas flitigt kan jag lova! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet september 25, 2006 Anmäl Share Skrivet september 25, 2006 Xbox 360 med Perfect Dark Zero och DoA4 *tränatränaträna* Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet september 25, 2006 Anmäl Share Skrivet september 25, 2006 Xbox 360 med Perfect Dark Zero och DoA4 *tränatränaträna* Kakan din spelnörd ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet september 25, 2006 Anmäl Share Skrivet september 25, 2006 Xbox 360 med Perfect Dark Zero och DoA4 *tränatränaträna* Kakan din spelnörd ;) Fast det var Simon som betala ;D NU äre bara att vänta på min Wii och PS3:an ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet oktober 1, 2006 Anmäl Share Skrivet oktober 1, 2006 NU betalade jag iofs inte för spelet utan det var snarare så att jag fick den gratis som tack för att jag jobbade för Game i ca tre timmar! De hade ett litet event i samband med att Haninge Centrum (som det heter) öppnar 20 nya butiker, det jag hade i uppdrag att göra var att gå runt i en Crash Bandicoot-maskotdräkt! ^^ Spelet jag fick var ett jag ändå hade tänkt att köpa och det heter Ninety-Nine Nights! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet oktober 2, 2006 Anmäl Share Skrivet oktober 2, 2006 lol (inget illa menat), skulle vilja ha sett den dräkten. själv får jag nog hem kingdom hearts 2 i veckan (förhoppningsvis imorgon). Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet oktober 2, 2006 Anmäl Share Skrivet oktober 2, 2006 XBOX360 Premium + extra kontroller + play and charge + VGA-kabel Perfect Dark och Dead Rising 12 månaders Live Gold Det blev inte billigt ska ni veta. D: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LizZiGicLae Skrivet oktober 4, 2006 Anmäl Share Skrivet oktober 4, 2006 Beställde nyligen Devil May Cry 3: Special Edition för 170kr. Det tog ett tag innan jag äntligen bestämde mig för att införskaffa det, men nu är det dags! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kaishen Skrivet oktober 14, 2006 Anmäl Share Skrivet oktober 14, 2006 Mitt senaste var också Devil May Cry 3: Special Edition för 200kr Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Z0nE Skrivet oktober 19, 2006 Anmäl Share Skrivet oktober 19, 2006 BF2142. Fick den igår men gick inte att spela förens idag då det "officielt" släpps Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hampe Skrivet oktober 19, 2006 Anmäl Share Skrivet oktober 19, 2006 http://game-brains.com/images/aug1_2005 ... 7-cast.jpg Killer7, ett sjukt underbart spel som får det att kittlas i min hjärna. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg