Noir Skrivet maj 4, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 4, 2006 samma som dread, senaste köper är guild wars factions collectors edition^^ trevliga var att butiken som vi köpte det i hadde lagt undan deras enda kopior till mej och alucar, och vi fick höra att det varit en massa människor som kommit några timmer/dagar senare och frågat efter CEn :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nau Skrivet maj 5, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet maj 5, 2006 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hampe Skrivet maj 6, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 6, 2006 TEH FUSK MUSTELA D= GIVE ME FFS!!! Anwyay, senaste spelköpet blev i franrike (Paris) och spelet heter såsom: Phoenix Wright: Ace Attorney. Är på sista fallet just nu, men på den tid jag spelat så är det ju ett så underbart spel <3 Alla som har DS SKA ha spelat detta spel. Trots att det är ett "spela-en-gång-och-sälj-sedan-vidare"-spel mwn wtf! it teh owns![/b] Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet maj 6, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 6, 2006 Råkade visst köpa Sin Emergence på steam. Var inte så dyrt med 150kr + Sin 1. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kingan Skrivet maj 9, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 9, 2006 Donkey Konga 2 och Viewtiful Joe2.... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet maj 10, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 10, 2006 Köpte Animal Crossing: Wild World igår, har inte hunnit spela så mycket för jag har kollat in all info som släppts på E3 så :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pixelgamer Skrivet maj 10, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 10, 2006 Just nu har jag dessa på datorn som bara väntar på att spelas av mig ^^: Silent hill 3, Wild Arms 4, Grandia Extreme, Castlevania Curse Of Darkness, Castlevania Lament of Innocence och Dragon Quest VIII =)) Grandia Extreme, har bara hört namnet nån gång, är det alltså typ 3:an ? :S Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet maj 11, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 11, 2006 Just nu har jag dessa på datorn som bara väntar på att spelas av mig ^^: Silent hill 3, Wild Arms 4, Grandia Extreme, Castlevania Curse Of Darkness, Castlevania Lament of Innocence och Dragon Quest VIII =)) Grandia Extreme, har bara hört namnet nån gång, är det alltså typ 3:an ? :S Nejnej det blir 4an isåfall :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DB Skrivet maj 11, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 11, 2006 Fick ett litet trevligt paket nyss hemkört av posten innehållande Tsuyokiss och Gore Screaming Show. Syns inte för fem öre att de är begagnade heller då Sofmap plastat in dem igen. Bortsett från att det är ett stort "中古" klistermärke på dem. Inte en enda repa på någon av skivorna heller. Antagligen bara använda en gång för att göra en iso. Snyggt att de kom just idag också. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pixelgamer Skrivet maj 11, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 11, 2006 Just nu har jag dessa på datorn som bara väntar på att spelas av mig ^^: Silent hill 3, Wild Arms 4, Grandia Extreme, Castlevania Curse Of Darkness, Castlevania Lament of Innocence och Dragon Quest VIII =)) Grandia Extreme, har bara hört namnet nån gång, är det alltså typ 3:an ? :S Nejnej det blir 4an isåfall :) 4:an? :S3:an då? När och till vad kom det? Jag har bara spelat 1:an (psx) och 2:an (dator)... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nau Skrivet juni 1, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet juni 1, 2006 Perfekt, helt enkelt! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Siz00r Skrivet juni 1, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 1, 2006 hahaha jag köper ju alldrig spel .. usch usch ^^ men köpte senast wow (för 1 och 1 halvt år sen) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DB Skrivet juni 1, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 1, 2006 Fick mitt Da Capo II idag. Synd att jag har varken digitalkamera eller fungerande skanner. Riktigt trevlig låda. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet juni 3, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 3, 2006 Rockstar Studios Presents: Table Tennis. En diamant bland guldkorn. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet juni 3, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 3, 2006 Project Zero 3: The Tormentor (även känt som Fatar Frame 3) köpte jag för några veckor sedan. SKRÄCK! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenshin Skrivet juni 8, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 8, 2006 Köpte Metroid Prime hunters för inte så länge sen. Single player har ärligt talat varit en besvikelse än så länge. Hoppas på att Wi-Fi är bättre och Wi-Fi var också anledningen till varför jag köpte spelet. Måste skaffa en USB-connector sak!!! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet juni 8, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 8, 2006 Fick mitt Osu! Tatakae! Ouendan! idag, hur kul som helst. Lite otajmat bara eftersom jag inte hunnit klara sista målet på Phoenix Wright ännu, sedan har jag Trauma Center kvar med ;> Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nau Skrivet juni 12, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet juni 12, 2006 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erkefiende Skrivet juli 1, 2006 Anmäl Share Skrivet juli 1, 2006 Senaste spelköpet idag är: Joust! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet juli 1, 2006 Anmäl Share Skrivet juli 1, 2006 NEJ DU KÖPTE DET, OMG WHY!? Senaste för mig är dock Smash TV (X360) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet juli 2, 2006 Anmäl Share Skrivet juli 2, 2006 Cotton 2 till Sega Saturn. Goda grejer! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet juli 7, 2006 Anmäl Share Skrivet juli 7, 2006 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Orrin Skrivet juli 8, 2006 Anmäl Share Skrivet juli 8, 2006 Mina senaste spelköp är. Muvluv Alternative Muvluv Supplement Da capo plus communication Shuffle! Har lite att göra ett tag... Min digitalkamera är trasig så ni får googla på titlarna istället. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LizZiGicLae Skrivet juli 17, 2006 Anmäl Share Skrivet juli 17, 2006 Ack ack. Önskar att jag kunde ta foto. (Har dessvärre ingen digitalkamera) Förra veckan köpte jag dock Disgaea: Hour of Darkness. Ett spel jag mycket länge velat ha. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet juli 17, 2006 Anmäl Share Skrivet juli 17, 2006 Disgaea det är ytterst bra tycker jag, animen gör verkligen INTE spelet rätt. Men jag hoppas att du njuter av spelet lika mycket som jag gjorde :) Själv har man köpt Astro Pop på Xbox Live, väntar på att Street Fighter 2: Hyper Fighting kommer ut på live så man kan få göra lite Hadokens och Shoryukens på inte ont anande människor XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg