Skatan Milla Skrivet april 28, 2006 Anmäl Share Skrivet april 28, 2006 Satt på tåget idag och försökte fundera ut något att rita, efter att jag funderat en station som kom jag på, ingenting. Så därför bestämde jag mig för att rita en stereotyp skolflicka. Stereotypen Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
trIIger Skrivet april 28, 2006 Anmäl Share Skrivet april 28, 2006 bra bild men vänster lår ser lite tjockt ut och vänster hand ser pshyco ut. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet april 28, 2006 Anmäl Share Skrivet april 28, 2006 bra bild men vänster lår ser lite tjockt ut och vänster hand ser pshyco ut. Kan jag inte direkt hålla med om ;O Tycker den ser riktigt bra ut iallafall =) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sanny Skrivet april 29, 2006 Anmäl Share Skrivet april 29, 2006 Ena benet ä inte lite större än de andra hela benet är sen saknass djup i bilden försök o omslut propotionen i o perspektiv i hela bilden så allt går hand i hand, Handen mot höften älle var den ska vara har lite långa fingrar korta ner dom lite, handen mot huvudet håller inte samma storlek some handen mot höften den ä lite liten och fingrana ä smärtsamt för långt isär tumen ser inte så trevlig ut, jag rekomenderar o studera händer för o åtgärda detta sen också kolla upp anatomi böcker oline om du hittar o undvik hot to böcker av manga stuck. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg