Pixelgamer Skrivet maj 14, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 14, 2006 okej det är nog lika bra, så slipper forumet ta längre tid att ladda... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet maj 14, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 14, 2006 okej det är nog lika bra, så slipper forumet ta längre tid att ladda... Det värsta var att forumet inte kunde kolla hur stora bilderna var, så teoretiskt sätt så skulle en person kunna ha hur stor bild som helst utan att forumet skulle klaga. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pixelgamer Skrivet maj 14, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 14, 2006 Okej, ja vad bra att de inte funkar nu iaf da (: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet maj 14, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet maj 14, 2006 Det enda som är lite jobbigt nu är att signaturen åker upp, kan man inte göra så så att den håller sig längst ner även om man inte skriver ett långt inlägg? Det gör mig inte så mycket, men om det vore möjligt så vore det trevligt :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DB Skrivet maj 15, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 15, 2006 Jag gillar verkligen möjligheten till asymetriska avatarer. Det gör att de blir ett ganska annolunda utseende jämfört med andra forum. 100x140>>100x100. Fortsätt med det. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avathar Skrivet maj 16, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 16, 2006 Ändringar på forumet och inte 100nya mail i min inbox, this is a first, glad att ni tycker om vad vi gjort, keep praaaaaaaaaaaaaaaising us. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg