ahmedo Skrivet april 24, 2006 Anmäl Share Skrivet april 24, 2006 Äntligen kommer fortsättningen på Silver Fang. En hund vid namnet Weed får veta att han är sonen till den legendariska hunden Silver, Ohus ledare, som ledde Ohus hundar till vinst mot björnen Akakabuto. Weed vill hitta sin far på vilket sätt som möjligt. På hans väg till att hitta sin far hittar han många fiender och vänner. Ginga Densetsu Weed är 26 avsnitt lång och ges ut på svenska i Maj 2006. Utigivaren är Audvid. Källa : www.daisuki.se Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GinGirl Skrivet april 24, 2006 Anmäl Share Skrivet april 24, 2006 Längtar verkligen tills DVDerna släpps. ;> Men en sak måste jag fråga, bilden på Daisuki.se så är Weeds sår något röda, har ni lagt till det själv? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ahmedo Skrivet april 25, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet april 25, 2006 Längtar verkligen tills DVDerna släpps. ;> Men en sak måste jag fråga, bilden på Daisuki.se så är Weeds sår något röda, har ni lagt till det själv? Nej, vi har endast gjort bilden lite vitare för att den ska bli mer synlig, annars så har vi inte gjort något mer... Men bilden kan vara omgjord ändå! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GinGirl Skrivet april 25, 2006 Anmäl Share Skrivet april 25, 2006 Längtar verkligen tills DVDerna släpps. ;> Men en sak måste jag fråga, bilden på Daisuki.se så är Weeds sår något röda, har ni lagt till det själv? Nej, vi har endast gjort bilden lite vitare för att den ska bli mer synlig, annars så har vi inte gjort något mer... Men bilden kan vara omgjord ändå! Ah, okej. =) Har sett animen och kan ej minnas att han var så röd... ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ahmedo Skrivet april 25, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet april 25, 2006 Längtar verkligen tills DVDerna släpps. ;> Men en sak måste jag fråga, bilden på Daisuki.se så är Weeds sår något röda, har ni lagt till det själv? Nej, vi har endast gjort bilden lite vitare för att den ska bli mer synlig, annars så har vi inte gjort något mer... Men bilden kan vara omgjord ändå! Ah, okej. =) Har sett animen och kan ej minnas att han var så röd... ^^ Du får nog se om den nu =) Den kommer jo på svenska så Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GinGirl Skrivet maj 16, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 16, 2006 Jepp, har bestält första DVD:n nu på Dischshp Gillar inte att det står "Silverfangs son", fast det gör väl att fler som har sett SF köper den antar jag. XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zjgameru Skrivet maj 16, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 16, 2006 Och att fodralet är anskrämligt ful, men, men.. stava till "Nagareboshi" kunde visst inte nötterna göra heller. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheFluff Skrivet maj 16, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 16, 2006 Anime i PAL-format == autofail Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zjgameru Skrivet maj 16, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 16, 2006 Får bara hoppas att det inte är en skitdålig bildkvalité och urusel subbning. Som de flesta av AudVid's produktioner. Silver Fang oklippt var nog det enda gott de hade att komma med, men då hade de Future Film till sin hjälp. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg