Skatan Milla Skrivet april 22, 2006 Anmäl Share Skrivet april 22, 2006 En liten bild jag satt och knåpade på för någon stund sedan. Boomerangblade Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davidlolbarn Skrivet april 22, 2006 Anmäl Share Skrivet april 22, 2006 Snygg! : D coolt svärd! -.^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rama Skrivet april 27, 2006 Anmäl Share Skrivet april 27, 2006 Det ser väldigt robbust ut för att kastas. Kepsen/ögonlappen/saken som hänger ner för ansiktet på henne skapade väldigt mycket attityd och stämning tycker jag. Hennes högra hand ser helt kollrig ut, annars så ser jag inga fel. Du borde göra ett colage med sånna här "conceptbilder", skulle vara helcoolt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet april 27, 2006 Anmäl Share Skrivet april 27, 2006 Det ser väldigt robbust ut för att kastas. I fantasy är allt möjligt ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet april 28, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet april 28, 2006 Du borde göra ett colage med sånna här "conceptbilder", skulle vara helcoolt. En dag kanske jag får ork att göra det ^^ Fast det lär ju ta ett bra tag att rita så många bilder dock, men det måste iaf vara bra träning =) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Natashi Skrivet juni 12, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 12, 2006 Du borde fixa till högra handen, men annars så va den fin :) :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg