Noir Skrivet april 20, 2006 Anmäl Share Skrivet april 20, 2006 Skriver den här tråden till en kompis.(Lord_Alucar_89, det stavas så, han missade ett D^^) Han kan inte logga in av nån anledning. Hans konto är aktiverat och allt, han har testat med att få ett nytt lösenord eller hur det nu fungerar( har inte koll på det) sammt att göra ett nytt konto, men kan inte göra ett nytt för det gammla är ju kvar. Han har skickat, tror det var 2 mejl, men inte fått svar på nån av dom. Min fråga är altså om ni kan antingen leta upp vad som är fel och fixa det eller deleta hans gammla konto, så han kan göra ett nytt, tack på förhand :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet april 20, 2006 Anmäl Share Skrivet april 20, 2006 Det är divine punishment för att stava Lord Alucards namn fel! >:( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet april 21, 2006 Anmäl Share Skrivet april 21, 2006 Enligt databasen finns det ingen som heter "Lord_Alucar_89", är ni säkra på att det är rätt namn? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noir Skrivet april 21, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet april 21, 2006 http://www.anime.se/forum/viewtopic.php ... tart=0#top länk till en gammal tråd, hans inlägg är näst först, efter mitt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet april 21, 2006 Anmäl Share Skrivet april 21, 2006 http://www.anime.se/forum/viewtopic.php?t=3771&start=0#top länk till en gammal tråd, hans inlägg är näst först, efter mitt. Skickat ett nytt lösenord, till hans mejl Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lord_Alucar _89 Skrivet april 21, 2006 Anmäl Share Skrivet april 21, 2006 jag tackar så mycket :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg