ebba Skrivet april 19, 2006 Anmäl Share Skrivet april 19, 2006 jao, suttit med den här allt för länge, efter att jag hade fått hela färglagd så crashade photoshop o självklart hade jag glömt spara -.- så fick görao m allt från scratch... o som ni vet e jag inte proffs på bakgrunder, ljussättningar osv, så vet att allt inte stämmer o att det är en hel del fel lite överallt... men trots bildens alla brister e ja nöjd... Klickelicka här och det är en remake av en gammal bild ^^ vet dock inte om någon kan gissa vilken Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Isos Skrivet april 19, 2006 Anmäl Share Skrivet april 19, 2006 Jag bara älskar bilden, så jäkla snygg :D tycker dock att de vita på skorna och pannan sticke ut fömycket jämnfört med de andra färgerna, skulle nog se bätte ut om du tonade ner dem lite Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet april 19, 2006 Anmäl Share Skrivet april 19, 2006 Nice nice! =) Och håller inte med Isos :] Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rama Skrivet april 20, 2006 Anmäl Share Skrivet april 20, 2006 Om hon sitter i månljus, som jag antar att hon gör, borde det vita ha en blå nyans. Annars gillar jag den. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davidlolbarn Skrivet april 20, 2006 Anmäl Share Skrivet april 20, 2006 Åh! skit snygg! = D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sepeMuLLe Skrivet april 20, 2006 Anmäl Share Skrivet april 20, 2006 Ebba, vad har du för tablet? ;3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ebba Skrivet april 20, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet april 20, 2006 Ebba, vad har du för tablet? ;3 ritar med musen... inte råd med nån tablet... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg