JockeII Skrivet april 18, 2006 Anmäl Share Skrivet april 18, 2006 Någon mer än jag som lirar detta trevliga spel? :) Har precis börjat spela det igen då jag behövde nåt kul FPS att lira på internet, och har faktiskt fastnat riktigt för det igen! Vi är några från Sweclockers som ska lira ikväll vid 18.30 typ, några från anime.se som vill vara med kanske? =) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet april 18, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet april 18, 2006 Aja om någon vill vara med nu 18.30 så är IPn 213.239.214.36:7777 ,det är en tom server så det blir inte några random nibs ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shike Skrivet april 18, 2006 Anmäl Share Skrivet april 18, 2006 Hmmm, har iofs inte det inlagt just nu, men vore skoj att spela nån gång, tog bort det då jag hade för lite plats på disken. Bra avatar förresten:P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet april 18, 2006 Anmäl Share Skrivet april 18, 2006 ack. det var 2003an jag hade hemma... :( aja, får bli nån annan gång. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet april 18, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet april 18, 2006 Bra avatar förresten:P Tänkte precis detsamma om din ;P Dread: 79 spänn nytt på alla butiker typ. :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet april 18, 2006 Anmäl Share Skrivet april 18, 2006 vad tror du ja e för nåt en millionär?! men allvarligt talat ska hålla utkik efter det. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg