Exoddus Skrivet april 17, 2006 Anmäl Share Skrivet april 17, 2006 Hur kan jag ändra vintertiden till sommartid? Det är lite jobbigt när man måsste dra av en timme hela tiden. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet april 17, 2006 Anmäl Share Skrivet april 17, 2006 jag tror, är inte hundra, men som sagt tror att det är nån admin som får ändra det för hela forumet. f.ö. är det inte lägga till en timme, då det är svensk sommartid? jaja, orkar du inte vänta gå in på profilen å ändra till gmt+2 så borde det bli rätt tid iaf. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Exoddus Skrivet april 17, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet april 17, 2006 Okej men då vet jag att jag inte är blind och har missat var man ändrar det då, tackar ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet april 17, 2006 Anmäl Share Skrivet april 17, 2006 *Jämför tid med datorklockan och anime.se* Edit: True true, en timma efter, skämmes! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scab Skrivet april 17, 2006 Anmäl Share Skrivet april 17, 2006 phpBB begriper inte sommar/vintertid ("daylight savings"). Det är att gå in i profilen och ändra till GMT+2 som gäller, alternativt att servern som kör phpBB justerar sin klocka. Det sistnämnda är emellertid relativt sällsynt och ingenting att räkna med. Byt själva. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet april 17, 2006 Anmäl Share Skrivet april 17, 2006 phpBB begriper inte sommar/vintertid ("daylight savings"). Det är att gå in i profilen och ändra till GMT+2 som gäller, alternativt att servern som kör phpBB justerar sin klocka. Det sistnämnda är emellertid relativt sällsynt och ingenting att räkna med. Byt själva. :) Ja, ni får byta själva tyvärr men det är absolut inte svårt. Bara att gå in i profilen och justera till GMT+2. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Exoddus Skrivet april 18, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet april 18, 2006 True true, en timma efter, skämmes! Jag skämms jätte mycket! Förlåt mig Jocke! :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet april 18, 2006 Anmäl Share Skrivet april 18, 2006 True true, en timma efter, skämmes! Jag skämms jätte mycket! Förlåt mig Jocke! :D tror inte det är dig han menar, utan forumet, phpBB... :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet april 18, 2006 Anmäl Share Skrivet april 18, 2006 Haha ja det var faktiskt till forumet, du ska ju ha tack för att du uppmärksammade mig om detta :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg