sepeMuLLe Skrivet april 15, 2006 Anmäl Share Skrivet april 15, 2006 Hej, nu ska jag banne mig köpa en wacom intuos 3 A5. men nu vill jag veta vart man kan köpa med student rabatt osv.. (så billigt som möjligt! ;D) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet april 15, 2006 Anmäl Share Skrivet april 15, 2006 Svårt att få rabatt på en Wacom men jag rekommenderar www.dustinhome.se. Liiite billigare och större sortiment på just Wacom. Resten är rätt så dyrt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chairman Skrivet april 23, 2006 Anmäl Share Skrivet april 23, 2006 Vet ju inget om rabatter och sådant men jag skaffade min Wacom på Webhallen- http://www.webhallen.com/sok.php?sokord ... ol=&genre= Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet april 23, 2006 Anmäl Share Skrivet april 23, 2006 Han tjänar på att köpa från Dustinhome då han får gratis frakt när han köper över 500kr via webben! ;D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sepeMuLLe Skrivet april 23, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet april 23, 2006 Oho! ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg