_Kihiro__ Skrivet april 14, 2006 Anmäl Share Skrivet april 14, 2006 nån Som Gör det eller bägge två :D ja bara undrade sj tycker jag också att andreas johnson - Sing for me är bra ja och liter annat smååttt och gott Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Onizuka Skrivet april 14, 2006 Anmäl Share Skrivet april 14, 2006 nån Som Gör det eller bägge två :D Nja, snarare motsatsen. Värsta mainstream-skiten som finns ju, i mina ögon. Men vi har alla olika smak & åsikter :D Andreas Johnsson har jag dock inget emot, även om jag inte är något fan precis XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaya Skrivet april 15, 2006 Anmäl Share Skrivet april 15, 2006 Ja det är bra, gillar dock mest Black Eyed Peas...Men Stefani har en hel del bra låtar :) Sing for me skulle ha vunnit festivalen helt klart! Vad som hellst framför Carola....Hon kommer inte vinna i Grekland i år när tävligen går av stapeln. >:) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mekurion Skrivet juli 30, 2006 Anmäl Share Skrivet juli 30, 2006 Nej, dom suger. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pixelgamer Skrivet juli 30, 2006 Anmäl Share Skrivet juli 30, 2006 Jo både har en del bra låtar, har inte hört allt för mycket av dem så kan inte säga överlag vad jag tycker... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaphod Skrivet juli 30, 2006 Anmäl Share Skrivet juli 30, 2006 Nja, snarare motsatsen. Värsta mainstream-skiten som finns ju, i mina ögon.Men vi har alla olika smak & åsikter :D Ja, det är inge bra att tycka om mainstreammusik, bättre att ha en musiksmak som aldrig spelas på radio och är svår att få tag i. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Onizuka Skrivet augusti 2, 2006 Anmäl Share Skrivet augusti 2, 2006 Ja, det är inge bra att tycka om mainstreammusik, bättre att ha en musiksmak som aldrig spelas på radio och är svår att få tag i. Nu sa jag visserligen inte att allt mainstream var dåligt. ;) Det finns vissa bra " mainstream-artister" också. Tvingas jag att välja att lyssna på Gwen Stefani eller att lyssna på musik som inte spelas på radio, så väljer jag det sistnämnda. Gwen Stefani är så fruktansvärd usel. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet augusti 2, 2006 Anmäl Share Skrivet augusti 2, 2006 Äsch, känns bara som en del vill revoltera och "vara emot" som vanligt här i tråden. Kan det inte bara vara så att ni blivit le på att låtar som är "mainstream" helt enkelt blivit sönderspelade i radio? :) Själv tycker jag Black Eyed Peas är bra, kan inte bedöma Gwen Stefani då jag lyckats undvika att höra något av henne. Vet vem hon är dock. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg