Himura Skrivet april 13, 2006 Anmäl Share Skrivet april 13, 2006 Gah, jag börjar faktiskt bli lite desperat nu, men vilket av dess 3 ska man välja? Den som säger att jag ska spela WoW kan ju gå igen för det har jag lagt ner för mycket tid på. Andra MMORPGs man har spelat är: Lineage2, DAoC och Ragnarök och dessa känner jag inte för att återvända till på väldigt länge. så kan man få lite tips av er som äger något av spelen, positiva och negativa saker om spelet är något jag vill veta. [EDIT] GuildWars, Rising Force Online och Dungeon and Dragons, lika bra att vara övertydlig med vilka spel jag menar Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet april 14, 2006 Anmäl Share Skrivet april 14, 2006 Har bara spelat Guild wars. Det är hyffsat kul, fokuset ligger på PVP, Är du inte inne på PVP är det inget för dig. En sak som är väldigt bra är att det är engångskostnad. DU behöver inte betala något för att spela det. Det ska även komma en expansion snart (ytterliggare en engångskostnad...) som ska öppna ännu mera PVP-möjligheter. Ibland har dom helger som man får testa på gratis. men det händer inte särskilt ofta. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet april 14, 2006 Anmäl Share Skrivet april 14, 2006 Själv funderar jag på att börja lira det nya Guild wars när det kommer, om det inte redan kommit? ;O Men D&D verkar riktigt bra det med, svårt val :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Himura Skrivet april 14, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet april 14, 2006 Det blev att luta ganska snabbt åt GuildWars nu, jag är ute efter ett bra Pvp spel så det verkar ju väldigt lovande, det är ju inte sämre att det inte är någon månadskostnad Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noir Skrivet april 14, 2006 Anmäl Share Skrivet april 14, 2006 jag förslår GW helt klart, älskar det spelet :D. Att pvpa är riktigt kul, och om du börjar, kika gärna inte min "rekryterings tråd" lite längre ner ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Himura Skrivet april 14, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet april 14, 2006 Har knarkat forum och läst som en liten idiot, jag tror det blir GW när plånboken är lite tjockare än vad den är. Det är PvP jag är ute efter utan en massa grind vilket det verkar vara i RFO ( testade betan där och det var ganska kul men nej tack till grind ala Lineage 2 ) och D&D Online verkar inte vara min stil när jag tog en närmare titt så det blir som sagt GW, tackar er som hjälpte mig Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaphod Skrivet april 14, 2006 Anmäl Share Skrivet april 14, 2006 D&D tror jag inte blir särskilt bra. Kan inte tänka mig att det spelet skulle passa som onlinespel.. Nej, lämna rollspelandet åt ensamspelare, eller till riktigt rollspelande. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg