Davidlolbarn Skrivet april 13, 2006 Anmäl Share Skrivet april 13, 2006 Naken varning LOLz : ) Aja här kommer den= -------------------------------------------------------------------------------- Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet april 13, 2006 Anmäl Share Skrivet april 13, 2006 den e skit cool! om du vill ha kritik läs, om inte, skippa detta. det jag stör mig på är näsan, vet inte riktigt vad, men ser fel ut. och ska jag titta riktigt noga efter så ser högra, hennes vänstra arm konstigt böjd ut, men det kanske bara e jag... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Himura Skrivet april 13, 2006 Anmäl Share Skrivet april 13, 2006 den e skit cool! om du vill ha kritik läs, om inte, skippa detta. det jag stör mig på är näsan, vet inte riktigt vad, men ser fel ut. och ska jag titta riktigt noga efter så ser högra, hennes vänstra arm konstigt böjd ut, men det kanske bara e jag... Väldigt snygg bild men det där med att vänster arm ser konstigt vriden ut håller jag med,kollade på mig om det går att vrida den så, det gick men det var inte direkt den skönaste ställningen Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davidlolbarn Skrivet april 13, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet april 13, 2006 OKej tänkte inte på det ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet april 13, 2006 Anmäl Share Skrivet april 13, 2006 Enda kritiken jag kan ge är "Bikini". XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Turbogunnar Skrivet april 14, 2006 Anmäl Share Skrivet april 14, 2006 Det där som nån sa om vänster arm, och sen så tycker jag att hon har ett lite speciellt uttryck i ansiktet. Typ lite halft downsigt eller nåt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davidlolbarn Skrivet april 14, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet april 14, 2006 Okej men asså de e svårt o beskriva en sak med armen det var inte meningen att den där lilla knölen vid armen skulle komma där åt höger av bilden ass¨jag råkade rita så där xD jag lovar det var inte meningen iallafall men jag förstår exakt vad ni menar. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sepeMuLLe Skrivet april 15, 2006 Anmäl Share Skrivet april 15, 2006 Du har kommit en bra bit med anatomin, men det är inte perfekt ;D (som att jag är den som ska snacka? ^^) tycker konceptet är fint och idéen helt okej, jobba på! :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davidlolbarn Skrivet april 15, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet april 15, 2006 Tack ^^ övning ger färdighet. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg