Doddis Skrivet april 12, 2006 Anmäl Share Skrivet april 12, 2006 Lekte lite med photoshop, slutade såhär: kommentarer är välkommna (om det finns nån chans när partyt är igång =P) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
trIIger Skrivet april 12, 2006 Anmäl Share Skrivet april 12, 2006 HÄRLIG BILD...... det ser ut som en screen från ett spel :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davidlolbarn Skrivet april 12, 2006 Anmäl Share Skrivet april 12, 2006 Snyggt! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet april 12, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet april 12, 2006 Hela bilden, med mitt nylle på XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Himura Skrivet april 12, 2006 Anmäl Share Skrivet april 12, 2006 HÄRLIG BILD...... det ser ut som en screen från ett spel :P håller med dig, härlig bild ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sepeMuLLe Skrivet april 12, 2006 Anmäl Share Skrivet april 12, 2006 total läskig :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet april 12, 2006 Anmäl Share Skrivet april 12, 2006 Personligen är jag inte så imponerad av photoshopfilter? ^^; Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet april 12, 2006 Anmäl Share Skrivet april 12, 2006 Me nither, vill inte vara taskig, men det ser ganska B ut... Photoshop är så mkt mer än Filter Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Makaroni Skrivet april 12, 2006 Anmäl Share Skrivet april 12, 2006 Me nither, vill inte vara taskig, men det ser ganska B ut...Photoshop är så mkt mer än Filter Word. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet april 12, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet april 12, 2006 mjo, men var snarare ögat jag var ute efter. och det är inte alls mycket filter. filtret är igentligen det som gör det stora kontrastet. Stora bilden är igentligen bara att visa varifrån jag tagit ögat ifrån... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet april 13, 2006 Anmäl Share Skrivet april 13, 2006 Fortfarande, du gjorde ju filter på ögat och ansiktet. Dessutom måste jag säga, må det låta jävligt, men det ser inte bra ut. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vicious Skrivet april 14, 2006 Anmäl Share Skrivet april 14, 2006 En intressant synvinkel är att jag tror indet det är så långt kvar förän dataspelskaraktärer ser ut såhär, minus ögonen då. Syftar på helbilden, om man tänker efter så kan det se ut som en 3D-rendering. Tror du pajjade det lite genom att posta helbilden, doddis. Det var ju bra crit innan den! ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet april 15, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet april 15, 2006 För att dom missförståd hela tråden. Det är bara ÖGAT jag gjort bra, sen gjorde jag den där effekten med filtret för att den skulle se roligare ut... sigh, jag ville inte ha kritik på den utan ögat. Tack ijallfall alla ni som förstod det :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet april 15, 2006 Anmäl Share Skrivet april 15, 2006 Trodde jag påpekade om båda bilderna jag? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet april 16, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet april 16, 2006 jo, men fortfarande har jag inte bara laggt ett lager över ögat så är det gjort. Jag har gjort det gröna på ett också... ba, får försöka leta up bilden innan jag körde filtret över... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet april 16, 2006 Anmäl Share Skrivet april 16, 2006 Har fortfarande problem att se vad du ville åstadkomma. :/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg