Himura Skrivet april 9, 2006 Anmäl Share Skrivet april 9, 2006 Bara nyfiken om det blir ett nytt doujin i år i örebro, var ju lite småtrevligt förra året och ser gärna fram emot ett nytt i år. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FallenAngelII Skrivet april 10, 2006 Anmäl Share Skrivet april 10, 2006 Tja, 11:e - 13:e Augusti är det Närcon i just Örebro :P. Det är också ett animekonvent, så du kan komma på det iaf :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Himura Skrivet april 10, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet april 10, 2006 Jo jag vet det men det är lite tod kvar tills dess och med tanke på att jag har lite begränsad kassa just nu så kan man inte dra sig allt för långt från skogshålan man bor i. så det var bara av ren nyfikenhet jag frågade med ett hopp av en comeback på Doujin Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg