sepeMuLLe Skrivet april 7, 2006 Anmäl Share Skrivet april 7, 2006 Nu har jag bestämt mig för att köpa en Wacom intous 3, mjo dyrt blire, så jag ska sälja min Wacom Graphire 3 (A6), nån intresserad? :) för referensbider om vad jag gjort med den, kolla i mitt galleri.. ^^ typ alla är gjorda med den ;D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
svempa Skrivet april 8, 2006 Anmäl Share Skrivet april 8, 2006 javisst! megaintresserad! vart bor du och hur mycket ska du ha för den? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sepeMuLLe Skrivet april 8, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet april 8, 2006 Bor i härnösand. priset vet jag inte riktigt.. ska kolla lite info om hur det blir med mitt eget köp först ;D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
svempa Skrivet april 9, 2006 Anmäl Share Skrivet april 9, 2006 okej, jag är ju en fattig högstadie-elev, så ett pris under tusenlappen skulle smaka gott! :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sepeMuLLe Skrivet april 9, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet april 9, 2006 hehe mjo, pris under tusenlappen är det nog frågan om :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
svempa Skrivet april 9, 2006 Anmäl Share Skrivet april 9, 2006 Phew :) då kan jag sova gott om nätterna ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
svempa Skrivet april 16, 2006 Anmäl Share Skrivet april 16, 2006 så... snackar vi om 300-500kr eller 700-800kr? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sepeMuLLe Skrivet april 16, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet april 16, 2006 Just nu är jag inte säker på när det blir sälja av då min ena leverantör vägrar sälja till sverige ^^ men ska se.. hojtar till isf. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sepeMuLLe Skrivet april 24, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet april 24, 2006 Ja! nu tycks det bli av iaf! :D blir en Wacom intous 3 (A4) ;D stor som satan! ^^ Så om du fortfarande är sugen på att köpa min Graphire så äre bara o hojta till.. Finns i härnösand. :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
svempa Skrivet april 24, 2006 Anmäl Share Skrivet april 24, 2006 HOJT! HOJT HOJT! är redigt sugen nu när jag har ett nytt program! Manga Studio Debut 3.0, som jag använder... tja lite lagom lagligt :P aja nog om det.. Hur stor är den? A5? A6? vill gärna ha lite bilder och Fakta. jag är villig att betala runt 400-500 :- om det går bra! gärna billigare... var lite snäll nu va! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WelcomeToDying Skrivet oktober 29, 2006 Anmäl Share Skrivet oktober 29, 2006 Är den köpt? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg