Kuroneko Skrivet april 5, 2006 Anmäl Share Skrivet april 5, 2006 Hej!! Jag undrar om det finns någon som känner till några bra internetaffärer från länder som är med i EU. Jag funderar på att/eller snarare ska beställa från USA när jag har pengar till det. Men anledningen till att jag undrar om ni kan några inom EU är för att min morbror sa att man slipper betala skatt och moms i sådana fall. Så tipsa på!!! :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dinskugga Skrivet april 27, 2006 Anmäl Share Skrivet april 27, 2006 Hej!! Jag undrar om det finns någon som känner till några bra internetaffärer från länder som är med i EU. Jag funderar på att/eller snarare ska beställa från USA när jag har pengar till det. Men anledningen till att jag undrar om ni kan några inom EU är för att min morbror sa att man slipper betala skatt och moms i sådana fall. Så tipsa på!!! :P om det är anime du ska ha så tycker jag du ska beställa från www.axelmusic.com deras lager ligger i danmark så det blir tullfritt sen har dom även fraktfritt :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet april 27, 2006 Anmäl Share Skrivet april 27, 2006 om det är anime du ska ha, så är där gott om bra länkar som är klistrade på anime delen av forumet, är det manga så finns där manga länkar på mangadelen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuroneko Skrivet april 28, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet april 28, 2006 Tack för svaren men tyvärr är det inte anime och manga jag är ute efter i det här fallet. Det jag vill ha är mercha...(hur det nu stavas) från Gravitation och helst One piece. Jag har kollat länkarna som det tipsas om men one piece grejerna finns på USA sidorna och på nån tyskt sida där jag inte fattar nåt. TAcksam för all hjälp jag kan få. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aqullion Skrivet maj 14, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 14, 2006 Jag har en katalog med grejer som skickas i från USA och EU, mycket bra och säkra, jag har själv beställt från dem. Och Tradera har en tjej som säljer massor av grejer, köpte posters av Trinity blood från henne. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg