Marklion Skrivet oktober 27, 2007 Anmäl Share Skrivet oktober 27, 2007 Upprepning:Ändra texten "Ange koden exakt så som du ser den." som står på registreringssidan. Jag vet redan en som gett upp för att koden inte accepteras. ;P hmm det kan vara jag....jag har försökt flera gånger men lyckades inte....kul 13 gånger, man försöker med 3 olika mail.....nr 13 är nog otursnummret.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet oktober 27, 2007 Anmäl Share Skrivet oktober 27, 2007 hmm det kan vara jag....jag har försökt flera gånger men lyckades inte....kul 13 gånger, man försöker med 3 olika mail.....nr 13 är nog otursnummret.... Sedan dess har ju anvisningarna ändrats. Om du inte läser anvisningarna har du ju bara dig själv att skylla. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Marklion Skrivet oktober 27, 2007 Anmäl Share Skrivet oktober 27, 2007 jag vet...det nu. Men jag svarade bara på en av dina svar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet oktober 27, 2007 Anmäl Share Skrivet oktober 27, 2007 jag vet...det nu. Men jag svarade bara på en av dina svar. Necroposting, det vill säga att dra upp en gammal tråd som redan är avslutad och dessutom inte tillföra något nytt, är något ingen uppskattar. Det är väl snarare det som är problemet här. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Marklion Skrivet oktober 28, 2007 Anmäl Share Skrivet oktober 28, 2007 OK :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avathar Skrivet oktober 30, 2007 Anmäl Share Skrivet oktober 30, 2007 jag vet...det nu. Men jag svarade bara på en av dina svar. Necroposting, det vill säga att dra upp en gammal tråd som redan är avslutad och dessutom inte tillföra något nytt, är något ingen uppskattar. Det är väl snarare det som är problemet här. Låt död tråd sova som flaskis säger, låser tråden. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg