Sceleris Skrivet januari 24, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 24, 2007 After selling out its complete run of tickets, an upcoming Haruhi Suzumiya event has seen the same admission passes originally sold for 6,000 Yen apiece, being resold online for as much as 66,000 Yen or $544 US Dollars. The 4 hour event to occur in Saitama, Japan on March 2nd will feature the entire main Drama CD and anime TV Series seiyuu cast [...]. Hirano Aya recently posted a picture of herself practicing God Knows on the guitar to her blog. It's speculated Chihara Minori play guitar live there with her. Även om jag inte skulle betala 3-4000 kr för det, måste jag erkänna att det hade varit kul att se röskskådisarna spela den låten. :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet januari 30, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 30, 2007 Bumpar tråden med en Youtube-länk från special-endingen av SuzuHaru. Ni kommer älska denna: http://www.youtube.com/watch?v=N7ggMWYHUtc Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet januari 30, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 30, 2007 Bumpar tråden med en Youtube-länk från special-endingen av SuzuHaru. Ni kommer älska denna:http://www.youtube.com/watch?v=N7ggMWYHUtc Jag älskar den, jag kommer SÅ tvinga mig själv och mina kompisar att lära oss hela dansen till nästa uppcon! Våran cosplay kommer bli så lyckad <3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Timotei Skrivet januari 30, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 30, 2007 Haha, den är bara så bra! Jag undrar reaktionen på människorna ute på festställen om man går ut och dansar så, positiv eller negativ tro? ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet januari 30, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 30, 2007 Bumpar tråden med en Youtube-länk från special-endingen av SuzuHaru. Ni kommer älska denna:http://www.youtube.com/watch?v=N7ggMWYHUtc DuRör is teh suxxors! Här har ni: http://anime.sceleris.net/haruhidance.mkv (14,9 MB). Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet januari 30, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 30, 2007 Bumpar tråden med en Youtube-länk från special-endingen av SuzuHaru. Ni kommer älska denna:http://www.youtube.com/watch?v=N7ggMWYHUtc DuRör is teh suxxors! Här har ni: http://anime.sceleris.net/haruhidance.mkv (14,9 MB). Ånejdu! Jag har den i 704x396-upplösning med 50 mb storlek nu! ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet januari 30, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 30, 2007 Ånejdu! Jag har den i 704x396-upplösning med 50 mb storlek nu! ;) Jag har DVD-ISO:n... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DB Skrivet januari 30, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet januari 30, 2007 40 MB något stage6 http://stage6.divx.com/members/395519/videos/1102228 Jag har DVDn snart... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet januari 31, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 31, 2007 Så skarpa linjer att det för en tår till ögat :') Någon som vet om det kommer vara något roligt extra material på DVD:erna? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bloodysakura Skrivet februari 3, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 3, 2007 har beställt vol.1 av serien ;) (r.2 från japan, tror inte det finns ett datum på r.1 releasesn än.) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet februari 3, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 3, 2007 tror inte det finns ett datum på r.1 releasesn än 29 maj. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bloodysakura Skrivet februari 4, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 4, 2007 ooo nice =) får leta upp någonstans där man kan förbeställa, Hoppas den kommer med en fin box med mikuru ;D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Endolphins Skrivet februari 4, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 4, 2007 Såg precis klart den. Den är väldigt svår att klassifiera. Jag har sett flummigare serier. Jag har sett serier med bättre drama. Jag har sett bättre animationer och jag har definitivt hört bättre soundtrack. Jag har sett bättre storyline, coolare karaktärer (även om Haruhi antagligen är den anime-tös jag tyckt bäst om, so far) och upplägg jag har tyckt bättre om. Men jag tror ändå inte jag har sett någonting liknande. Sista avsnittet tog slut och jag saknade karaktärerna så mycket att jag såg om hela serien. På en natt -jag är ganska bombad. Andra gången såg jag avsnitten i rätt ordning dock. Det kändes som att det var tillåtet om man redan sett slutet. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kokaburra Skrivet februari 8, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 8, 2007 Liten fråga bara: Hur börjar första episoden, eller vad handlar den ens om? Är lite förvirrad. Fråga inte, svara bara :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet februari 8, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 8, 2007 Liten fråga bara: Hur börjar första episoden, eller vad handlar den ens om? Är lite förvirrad. Fråga inte, svara bara :) Alltså avsnitten sänds i oordning, fast det är ju egentligen den ordningen man bör se, åtminstone första gången. Så det första avsnittet är egentligen avsnitt 11. Och det är deras film som dom gjort för deras skolfestival, och bilden är mindre och fulare för att det ska se ut som den är filmad med en hemkamera. Tycker det är rätt dumt att dom gjorde så, säkert många oupplysta som slutade se pga första avsnittet, som var rätt tråkigt när man inte kände till karaktärerna eller nåt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Exxus Skrivet februari 8, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 8, 2007 Tycker det är rätt dumt att dom gjorde så, säkert många oupplysta som slutade se pga första avsnittet, som var rätt tråkigt när man inte kände till karaktärerna eller nåt. Tyckte det första avsnittet var det bästa B) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet februari 8, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 8, 2007 Tycker det är rätt dumt att dom gjorde så, säkert många oupplysta som slutade se pga första avsnittet, som var rätt tråkigt när man inte kände till karaktärerna eller nåt. Tyckte det första avsnittet var det bästa B) Jag älskar det avsnittet med, men jag kan ju inte säga att jag hängde med mycket första gången jag såg den. ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kokaburra Skrivet februari 8, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 8, 2007 altså... okej o_O Började titta, men kändes som att jag var helt ute och cyklade då det började liksom, mitt i handlingen :D Aja, here we go! Mi! Mi! Miracle Miku rin-rin! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet februari 8, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 8, 2007 Mi! Mi! Miracle Miku rin-rin! Hoho, min gamla ringsignal på mobilen! <3 Fast den drog så mycket uppmärksamhet åt sig när det ringde. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kokaburra Skrivet februari 8, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 8, 2007 hur fixade du den? :) laddade du in låten på telefonen som en mp3 låt? isf, vill jag gärna ha den! :)) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet februari 8, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 8, 2007 Ja det gjorde jag. Du kan ju adda mig på msn om du vill så kan jag skicka den. (: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harlock Hero Skrivet februari 27, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 27, 2007 Zomj! Den här boxen är inte illa pinkat av Bandai. :D http://www.rightstuf.com/cgi-bin/catalo ... 3758/4/0/0 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet februari 27, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 27, 2007 Zomj indeed! Den var ju enorm! :O Måste skaffa en till bokhylla. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LoboSolitario Skrivet februari 27, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 27, 2007 Zomj! Den här boxen är inte illa pinkat av Bandai. :D http://www.rightstuf.com/cgi-bin/catalo ... 3758/4/0/0 Den måste jag skaffa! Fet som fasen B) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet februari 28, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 28, 2007 Vad lustigt, specialutgåvan kommer släppas med hela serien i TV-ordningen (icke-kronologiskt) som extramaterial. asosbrigade.com[/url]":1j9nurbc]Due to pre-existing contractual obligations, the regular edition MUST contain the R2 DVD ordering of episodes. This was set in stone, there were no exceptions. After deeply intense negotiations to try and please the existing fan-base, we are able to release a Special Bonus DVD in the TV Broadcast order as an extra. Tror den här serien kan sälja rätt bra, faktiskt... :> Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg