Orrin Skrivet augusti 8, 2006 Anmäl Share Skrivet augusti 8, 2006 MUGEN är inget spel, det är bara en 2d fightingspelmotor :) Ok är inte så insatt i det, du har rätt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet augusti 9, 2006 Anmäl Share Skrivet augusti 9, 2006 (Intressant koppling.) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet augusti 15, 2006 Anmäl Share Skrivet augusti 15, 2006 http://www.senakablog.com/archives/img/ ... 28-201.JPG http://www.senakablog.com/archives/img/ ... 28-200.JPG Jag köper den! :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DB Skrivet augusti 15, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 15, 2006 Vilken miss att inte ha Haruhi-ism loggan över hela motorhuven. Hmm...har ju också en vit bil och känner en som jobbar på en reklamfirma. Borde inte vara något problem att få lite fina dekaler om man bara orkade ta och vektorisera lite. ....eller nej. Man ska inte överdriva. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet augusti 15, 2006 Anmäl Share Skrivet augusti 15, 2006 nej precis, det där är överdrivet och inget jag skulle våga ha precis. Men coolt är det ändå :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pixelgamer Skrivet augusti 15, 2006 Anmäl Share Skrivet augusti 15, 2006 DB har rätt man ska inte överdriva, men det där var ju alldeles lagom Flaskis! (: riktigt snygg bil! Den första bilen jag verkligen tycker är snygg egentligen, väldigt ointresserad av de sådant dära annars... Kan ju tillägga att jag inte sett på Haruhi än '-_-'' Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Patrik B Skrivet augusti 17, 2006 Anmäl Share Skrivet augusti 17, 2006 Jösses! Cool bil fläskis! Det är ju en racerbil, då kan man göra värsta dôjin där Haruhi kommer in i Initial D och försöker bränna förbi Takumi :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet augusti 17, 2006 Anmäl Share Skrivet augusti 17, 2006 Själva trycket på den bilen var verkligen inte överdrivet: Skarpa linjer, få färger, enkelt motiv - väldigt smakfullt, speciellt jämfört med typ den här. Eller den här. ^_^;; (Men vad gör Key-loggan på bilen? Är du säker på att det inte är din bil, DB? ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet augusti 17, 2006 Anmäl Share Skrivet augusti 17, 2006 Antagligen sponsor :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DB Skrivet augusti 17, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 17, 2006 Men vad gör Key-loggan på bilen? Är du säker på att det inte är din bil, DB? ;) Ajajaj vad snygg den såg ut på vit lack. Var du tvungen att visa det? Nu fick du mig verkligen att seriöst överväga det hela. Den där var lagomt stor också. Får väl göra en när det är dags att promota "Little Busters" inför totalt fel målgrupp. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bareus Skrivet september 13, 2006 Anmäl Share Skrivet september 13, 2006 Såg klart på denna anime nyligen. Gillar den skarpt. Haruhi och Yuki ägde genom hela serien. Jag gillar även rösten till Haruhi, tonfallet och helhets intrycket gjorde att hela serien blev ännubättre. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karuko Skrivet september 27, 2006 Anmäl Share Skrivet september 27, 2006 Har kollat klart på hela serien nu. Fy fasiken vad sista avsnittet är bra. Men jag sökte på nätet tror jag och jag hittade något om nåt som heter "The Sigh of Haruhi Suzumiya" Är det samma sak eller? http://www12.brinkster.com/stratoct/haruhi.htm Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DB Skrivet september 27, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet september 27, 2006 Det där är översättningar av böckerna serien bygger på. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karuko Skrivet september 27, 2006 Anmäl Share Skrivet september 27, 2006 Ja men jag har läst lite på nätet nu att det går rykten om att det kommer göras en "andra säsong" av Haruhi. alltså The Sigh of Haruhi Suzumiya Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet september 27, 2006 Anmäl Share Skrivet september 27, 2006 rykten Precis. Nog för att det säkert kommer mer, men just nu är det bara rykten, och bör behandlas därefter. (Med skepsis.) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Orrin Skrivet september 27, 2006 Anmäl Share Skrivet september 27, 2006 Sen så ska Kyoani göra Kanon här näst och den kommer hålla på i 26 veckor, så om det kommer någon uppföljare på Haruhi så kommer det dröja tills nästa år. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet september 27, 2006 Anmäl Share Skrivet september 27, 2006 Sen så ska Kyoani göra Kanon här näst och den kommer hålla på i 26 veckor, så om det kommer någon uppföljare på Haruhi så kommer det dröja tills nästa år. Vi får hoppas på "samma tid, samma kanal". Och samma arbetslag och samma rollbesättning. Och samma äg. :] Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DB Skrivet september 27, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet september 27, 2006 Med risk att dra på mig mycket vrede; Jag skulle nog hellre se Kyoani göra något nytt istället för att fortsätta med Haruhi. Iaf till att börja med. Haruhi lyckades de bra med. De presenterade serien på sitt egna sätt, en totalt okänd bokserie (utanför Japan) blev till inneserien nr 1 på någon vecka och skapade mersmak när den var över. Så för min del får Kyoani gärna göra en 13 avsnitts serie på t ex Clannad istället. Inte för att jag skulle klaga på mer Haruhi... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karuko Skrivet september 27, 2006 Anmäl Share Skrivet september 27, 2006 Detta låter säkert sjukt men jag kan fasiken inte sova nu när jag har kollat på alla Haruhi avsnitt. Tänker för mycket på det. Vill ha en uppföljare. Vill veta vad som kommer hända med dom efter händelsen. Dock så älskar jag en speciell replik i sista avsnittet. "Will another one like Asakura attack me?" "Don't worry. I won't let them" Älska svaret [EDIT] Vet någon var man kan få tag på låten God Bless? http://www.youtube.com/watch?v=7w4DGyiTwvM Har ej råd så jag kan ej köpa albumet. Ska dock köpa det så fort jag får pengar [EDIT2] Eller om den heter God Knows. Står olika överallt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Orrin Skrivet september 27, 2006 Anmäl Share Skrivet september 27, 2006 Så för min del får Kyoani gärna göra en 13 avsnitts serie på t ex Clannad istället. Jag håller med, skulle också vilja se en Clannad gjord av Kyoani, eller varför inte en Muvluv (även om den är mycket annorlunda mot vad dom vanligtvis gör). Men jag ser precis lika gärna en fortsättning på Haruhi, så jag kan gå tillbaka till mitt gamla Yuki fanboy stadie igen. Ja om det ska komma en fortsättning på Haruhi så vill man såklart ha kvar samma rollbesättning, det är mycket viktigt för min del. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet september 27, 2006 Anmäl Share Skrivet september 27, 2006 DB: Samma här, fast tvärtom. Jag ser helst att de fortsätter med Haruhi, men jag skulle inte klaga på något annat. (Jag skulle däremot klaga om de bara satt och rullade tummarna istället för att snickra på nästa hitserie. Och åter få användning för en "hytta med näven"-smiley.) Vet någon var man kan få tag på låten God Bless? Kanske det, kanske. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karuko Skrivet september 27, 2006 Anmäl Share Skrivet september 27, 2006 Vet någon var man kan få tag på låten God Bless? Kanske det, kanske. ;) Älskar dig!!! :D Tack så mycket. Letat efter denna låt i ett antal timmar nu ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hampe Skrivet oktober 15, 2006 Anmäl Share Skrivet oktober 15, 2006 Ska beställa den här så fort jag får in pengar, men tanke på att jag förälskat mig i serien så är denna ett måste. http://global.yesasia.com/en/PrdDept.as ... 004491100/ har förövrigt lyckats få hem SOS Dan Radio Shibu Bangai Hen CD Vol.1 och 2 :) "Mi-Mikuru Beammu" Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harlock Hero Skrivet december 18, 2006 Anmäl Share Skrivet december 18, 2006 http://www.animeondvd.com/ Klicka på de röda bokstäverna. Är det månne dags att yttra ett glädjetjut? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet december 18, 2006 Anmäl Share Skrivet december 18, 2006 禁則事項は12月22日に公表します。(Typ officiell kungörelse 22 december...?) Dags att göra plats i hyllan. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg