Pixelgamer Skrivet maj 13, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 13, 2006 Fast å andra sidan så betyder det att den snart är klar=Jag ska se den =D Det är inget att avra glad för... Får väl hoppas nån mer OVA då och en 3e säsong... fast de kanske har tänkt att avsluta den? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Orrin Skrivet maj 13, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 13, 2006 Mangan håller på fortfarande så jag tror mer på en tredje säsong, anledningen till att ni gakki bara är 13 avsnitt är nog att dom börjar komma ifatt mangan (ni som gillar shounen kanske känner igen er). Själv så börjar jag bli lite irriterad på att serien är för lång, nog för att jag tittar mest på den för att få skratta så egentligen spelar det ingen roll så länge den är rolig. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pixelgamer Skrivet maj 13, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 13, 2006 okej då vet man hur det ligger till... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pixelgamer Skrivet maj 15, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 15, 2006 Vet inte om det här kanske passar bättre i den allmänna School rumble-tråden (den som är utdöd sedan 1år lr något liknande) men here goes: Vilka två skulle ni helst vilja blev tillsammans / Vilka tycker ni passar bäst tillsammans? Två par som jag gillar är ju Ichijou <3 Imadori och Harima <3 Eri (Såklart ;]) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noir Skrivet maj 15, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 15, 2006 samma som Pixelgamer faktiskt, Imadori och Ichigo samt Harima och Eri :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pixelgamer Skrivet maj 15, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 15, 2006 Om du menar Ichigo från bleach så skulle ju det vara, tjaa lite annorlunda :P Men den mest rätt för Tenma att bli tillsammans med måste ju vara Nara (: Och så kanske Karasuma Ouji kan bli tillsammans med Takano, de är ju ungefär lika mysko ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Orrin Skrivet maj 15, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 15, 2006 Nej ni har fel! Karasuma ska bli ihop min sin kära curry såklart :) För att vara alvarlig så givetvis tycker jag Harima-Eri och Ichijou-Imadori, resten är inte lika viktiga men det börjar känns ganska självklart med Tenma-Karasuma. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pixelgamer Skrivet maj 15, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 15, 2006 Nja tycker inte Tenma - karasuma känns så självklart, de snackde ju iofs llite med varandra innan festivalen... Tycker det har varit lite lite Tenma-craziness på senaste, hoppas hon får synas lite mer ^^ Hon är ju så dum och gullig :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Orrin Skrivet maj 15, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 15, 2006 Ja jag ser gärna också lite mer av Tenma, visst så var "Monster" scenen underbar men det får gärna vara mer. Inte för att klaga eftersom mina favorit scener är nog endå dom som involverar Eri-Harima-Yakumo, även om jag inte tycker Yakumo är särskillt rolig (påminner mig om Sakaki i Azumanga). Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pixelgamer Skrivet maj 15, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 15, 2006 Okej, väl när båda Tsukamoto är med tycker jag det brukar vara bra (: Annars ja, hmm... h... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet maj 23, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 23, 2006 Avsnitt 7 var ju riktigt bra :D Var det bara jag eller gjorde de en parodi på Yakitate!! Japan? Hela testningen och deras "reaktioner" var ju nästan roligare än originalet :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Orrin Skrivet maj 23, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 23, 2006 Avsnitt 7 är riktigt roligt, speciellt matlagnings delen. Avsnitt 8 är dock inte lika bra, men den bygger upp mycket inför avsnitt 9. Gillade Imadoris curry i avsnitt 7 :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pixelgamer Skrivet maj 24, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 24, 2006 Aargh jag har inte hunnit kolla på 7:an än. Förlåt slå mig inte *tar skydd* Lovar att kolla på den direkt efter skolan! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pixelgamer Skrivet maj 30, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 30, 2006 Haha 7:an var så kul! :D "Datte benri deshou" Speciellt Tenmas arbete: "Tsukamoto-san, boku o tabete" "Karasuma-kun!" WAHWHAWHAWAWHAHAHAH! måste ses om och om igen =) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet maj 30, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 30, 2006 Japp, avsnitt 7 är defenitivt ett av de roligaste "Sukurun" avsnitten. Domarnas reaktioner var klockrena när man fick se den gigantiska grisen som gick igenom skogen och alla började lipa. Dock så var det lite tråkigt att någon helt okänd kom in och vann tävlingen. Men jag antar att det var nödvändigt för att hålla Harima och Hanai måste hållas på en jämn nivå som de varit under hela serien. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pixelgamer Skrivet maj 30, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 30, 2006 ja fast helt okänd var ju inte personen. Det var ju den där ungen som Eri's betjänt räddat från en brand en gång (: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Orrin Skrivet maj 30, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 30, 2006 Avsnitt 7 är dock det sista avsnittet jag har gillat, inte för att sänka era förhoppningar men 8 och 9 är ganska tråkiga. Det finns några scener i dom båda som är ganska kul men överlag så är dom inte ens i närheten lika bra som avsnitt 7 var. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pixelgamer Skrivet maj 31, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 31, 2006 Okej, well jag tyckte iofs att 7:an var ganska seg också. Får vänta och se helt enkelt (: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet maj 31, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 31, 2006 Pfft, jag tyckte 8-9 var riktigt roliga... men jag är väl inte så fixerad på att det måste handla om huvudkaraktärerna. ;> Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Orrin Skrivet maj 31, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 31, 2006 Jag är inte så himla förtjust i bikaraktärerna i School Rumble, tycker dom är ganska tråkiga. Sen så har dom senaste avsnitten varit ganska allvarliga och det tycker jag inte passar den här serien. Nu så ska ni dock inte tro att jag gillar alla viktiga karaktärer, Yakumo är t.ex. tråkigare än dom flesta bikaraktärer. Jag får hoppas på att serien snart slutar med sitt allvar och börjar med fler skämt igen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pixelgamer Skrivet maj 31, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 31, 2006 Mmm det roligaste måste nog vara tenmas dumhet, alla misstag hon gör. Till exempel att hon inte kan skilja på höger o vänster, undrar om hon har lärt sig det än? :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pixelgamer Skrivet juni 24, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 24, 2006 Jag sörjer för School Rumble Wikin, hemsidan är nere :( Det har den iofs varit ett tag, men vill bara dela med mig av min sorg... Någon som har sett längre än avsnitt 9, jag har strandat där nu sen ett tag, inte haft tillgång till dator direkt heller... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet juli 4, 2006 Anmäl Share Skrivet juli 4, 2006 Smått irriteriande... Wannabefansubs stavade mitt namn fel! Om ni kollar avsnitt två i eftertexterna så låtsas att det ser ut såhär egentligen: http://img.klibbnisse.net/WF.School.Rumble2.ep.2.klibbnisse.jpg I vilket fall som helst så blev WannabeFansubs DDoS-ade och just nu verkar det inte vara speciellt mycket aktivitet i gruppen... Distro-topic: [WannabeFansubs] Released: SR S2 09 | Kamichu 02 Incoming: Gone Fishin Vi sitter just nu och väntar på jobb att göra...ifos, ska försöka kolla upp när fler avsnitt kommer, tycker också det går lite segt just nu. Inte bara för School Rumble utan också Kamichu! som varit på avsnitt 2 ett bra tag nu :/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet juli 4, 2006 Anmäl Share Skrivet juli 4, 2006 Jag gillar inte school rumble 2 så mycket längre. Mycket för att uppföljaren inte tillfört serien så mycket storymässigt. Tänkte att det kanske var dags att det började hända saker men såklart så händer..... ingenting..... Aja, ska väll inte döma serien förns den är färdig antar jag men jag hoppas iaf att det börjar hända saker snart. Btw, förra avsnittet var skoj ^^; Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Orrin Skrivet juli 4, 2006 Anmäl Share Skrivet juli 4, 2006 Jag känner precis samma sak, gillar den inte heller längre. Därför så har jag inte tittat på något avsnitt sen Basketmatchen och jag kommer nog inte göra det heller. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg