F.d. medlem Skrivet mars 23, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 23, 2006 Filmklipp Här ---- Eller här Läs nyhet här Denna nyhet är stor nog för sig själv. Kommer så många bra spel till DS nu att jag är gråtfärdig. Jag har inge pengar för en DS. :( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenshin Skrivet mars 23, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 23, 2006 Vad jag har längtat :D Självklart köp. Ser förövrigt ut att utspelas i Wind waker världen. Men lägg märke till att Link har en Fe. Kanske en fortsättning på OOT. Fin blandning mellan 2d och 3d också :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GinGirl Skrivet mars 23, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 23, 2006 Oh, verkar intressant. Gillade ju Wind Waker så... Får se om man får pengar till att köpa det spelet senare. : | Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bankoiia Skrivet mars 23, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 23, 2006 Ser ut att bli det snyggaste 3D spelet till DS hittils. Självklart köp. Det är Zelda ffs. Självklart köp x2. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet mars 23, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet mars 23, 2006 Självklart köp x2. Vilken underdrift. XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hampe Skrivet mars 23, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 23, 2006 Bättre upplösning: http://mojs.tk/~aleen/ZELDADS_640.wmv Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dziwny Skrivet mars 27, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 27, 2006 fy vad sugen man blir synd att man inte har ett ds skulle vara riktigt kul att ha och då ska man ju ha zelda också annars är det ingen menig ju att ha en.. kanske överdrev lite där XD ot:denny vart i svensta kommer du i från? jag är faktist född där =P och har släkten där du kanske rent av känner dom (?) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet mars 27, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 27, 2006 Jag har inte kollat in varken videon eller några bilder än men jag kan utan att behöva se dem säga att jag kommer köpa det spelet! Det är ju Zelda!!! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet mars 27, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet mars 27, 2006 ot:denny vart i svensta kommer du i från? jag är faktist född där =P och har släkten där du kanske rent av känner dom (?) Kommer inte ifrån Svenstavik. Flyttade hit för 2 år sedan p.g.a. skolan här. Jag bor på Granvägen om det hjälper? XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Himura Skrivet april 13, 2006 Anmäl Share Skrivet april 13, 2006 jaha ja, det och Animal Crossing är anledning nog att få tummen ur och öppna plånboken för här det ska det köpas ett DS Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet april 15, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet april 15, 2006 Vänta tills DS Lite släpps. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Himura Skrivet april 15, 2006 Anmäl Share Skrivet april 15, 2006 Vänta tills DS Lite släpps. :) oh ja helt klart, det vanliga känns lite stort för mig, även om jag är kille har jag inte några enorma händer, sen är det lite snyggare också Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet april 15, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet april 15, 2006 "lite" snyggare. XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gao Skrivet november 26, 2007 Anmäl Share Skrivet november 26, 2007 min syster köppte en Ds för några dagar Och Phantom hourglass. är helt inne i det, det blir inte mycket spelande för henne ^^. Finns det några andra spel till ds ni tycker man ska köpa?? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet november 26, 2007 Anmäl Share Skrivet november 26, 2007 Mm, detta ska vara riktigt bra har jag hört. =)) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hampe Skrivet december 1, 2007 Anmäl Share Skrivet december 1, 2007 Finns det några andra spel till ds ni tycker man ska köpa?? Personligen så tycker jag väl att dessa bör finnas med i DS-väskan. Taiko no Tatsujin DS Ouendan (1:an och 2:an) BLEACH DS 2nd: Kokui Hirameku Requiem Sedan dyker ju Bangai-O upp snart också. Awesome. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
My Skrivet december 1, 2007 Anmäl Share Skrivet december 1, 2007 Trauma Center, eller vad det heter (operationsspel). Har bara provat kort men det var verkligen kul och annorlunda! Super Mario 64 DS är suveränt även det, så har ni inte spelat det på 64:an så är det ett givet köp. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ujkmop Skrivet januari 5, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 5, 2008 Sight training! Testat det? Jag har kört rätt många ds spel. Jag tycker Zelda är på en egen nivå i toppen. New super mario bros är bästa plattform. Brain age och big brain academy håller ett tag och är lagom störiga Mario cart är som på 64an. Tetris är stabilt och picross är sudoku fast bättre. Glömde nämna castlevania spelen som också är bra. Sen advanced wars funkar också. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg