Noir Skrivet mars 23, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 23, 2006 Gjorde en sökning, men hittade ingen tråd om magikano, tyckte jag kunde göra en^^ vad tycker ni om serien? har sett fram tills ep 5, älskar den redan. Får bara hoppas humorn håller sej Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet mars 23, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 23, 2006 Sett 10 avsnitt, och jag älskar den :D Humorn är på en helt annan nivå, typ galen ^^ Många kända seiyuus är med i den f.ö, bland annat Mamiya (Nemu i Da Capo, Kaorin i Azumanga Daioh) Maika (Mai i Mai Hime, Miina i Onegai twins) Fuyuno (Chiyo i Azumanga Daioh) Och såklart Momoi Haruko som vi alla känner igen :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet mars 23, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 23, 2006 Ja jag ska införskaffa den snarast :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noir Skrivet mars 23, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet mars 23, 2006 Humorn är på en helt annan nivå, typ galen ^^ på tal om galen humor, då ska du ju kolla på Puni Puni Poemy, Excel Saga och Dokuro-chan(denna antingen hatar man,eller älskar^^) det jag sett av magikano visar på humor som smått påminer om dessa(mest excel) dock en del nivåer lägre, som att det är inte lika komplett ologiskt Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet mars 23, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 23, 2006 Mjo, gillade dock aldrig Excel Saga eller Puni Puni Poemi. De avsnitten dränerade en totalt på energi, och jag orkade bara kolla på ett avsnitt per vecka fram till avnsitt 6-7 något. Efter det lade jag ner serien :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet mars 24, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 24, 2006 Humorn är på en helt annan nivå, typ galen ^^ på tal om galen humor, då ska du ju kolla på Puni Puni Poemy, Excel Saga och Dokuro-chan(denna antingen hatar man,eller älskar^^) det jag sett av magikano visar på humor som smått påminer om dessa(mest excel) dock en del nivåer lägre, som att det är inte lika komplett ologiskt Excel saga och Puni puni har jag sett båda två, riktigt roliga faktiskt :D flaskis: Du borde gett Excel en bättre chans, den blir roligare senare i serien, speciellt allt som har med Pedro att göra, eller vad han den mörkhyade nu hette ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noir Skrivet mars 24, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet mars 24, 2006 alltid dessa komplett ologiska avbrott, tycker avsnittet med rockartisten är bland dom roligast nån som tror att magikano kommer få nån som helst vettig story utveckling? Personligen hoppas jag at den inte får det, är skönt med serier som bara är roliga Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet mars 24, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 24, 2006 alltid dessa komplett ologiska avbrott, tycker avsnittet med rockartisten är bland dom roligast nån som tror att magikano kommer få nån som helst vettig story utveckling? Personligen hoppas jag at den inte får det, är skönt med serier som bara är roliga Lite utveckling kommer den nog få med tanke på avsnitt 9 då: Harou i slutet gick helt frenzy och nukade Mamiyas lillasyster med helt galna krafter Storyn handlar ju trots allt om hur Mamiya ska kunna bryta sin förbannelse. JockeII: Jag gav excel saga en chans. såg ca 10 avsnitt innan jag la av :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noir Skrivet mars 24, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet mars 24, 2006 ah, har inte sett till 9:an än, är på ep 7^^ men men, läste spoilern ändån, och ja, någon storyutväckling lär där ju vara, men jag hoppas det inte blir för mycket så att den börjar "äta" av humorn i serien Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noir Skrivet april 3, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet april 3, 2006 *Ledsen för dubbelposten* ep 11 var lite småyr, en mdel klichér, men det kan man leva med, värkar som om nått är påväg att hända nu. Förövrigt första gånen jag hört bjällerklang på japanska :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet april 4, 2006 Anmäl Share Skrivet april 4, 2006 Meh meh vill att serien ska bli klar, hatar att följa serier med en episod per vecka så jag väntar :/ Tycker det är nog segt att behöva vänta på Bleach och Naruto varje vecka så :/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg